„Życie na Gorąco” umacnia się na pozycji lidera tygodników yellow. „Rewia” najbardziej w dół

W sierpniu 2015 roku prawie wszystkie tygodniki yellow zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Rewia”. Na pozycji lidera umocniło się „Życie na Gorąco”, które odnotowało jedyny wzrost sprzedaży.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Życie na Gorąco” umacnia się na pozycji lidera tygodników yellow. „Rewia” najbardziej w dół

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) jest „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w sierpniu 2015 roku względem sierpnia 2014 roku wzrosła o 0,24 proc. i wyniosła 601 275 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 1,86 proc. do 328 663 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 223 776 egz., po spadku o 7,19 proc. - największym w zestawieniu.

Warto dodać, że ostatnie miejsce zajął nowy magazyn  „Dobry Tydzień” (również wydawany przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W sierpniu br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 182 024 egz.

W porównaniu do lipca br. prawie wszystkie tytuły zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał tygodnik „Dobry Tydzień” - było to 9,18 proc.

Jedyny spadek, wynoszący 1,59 proc., odnotowało zaś „Na Żywo”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online