Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) jest „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w sierpniu 2015 roku względem sierpnia 2014 roku wzrosła o 0,24 proc. i wyniosła 601 275 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 1,86 proc. do 328 663 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 223 776 egz., po spadku o 7,19 proc. - największym w zestawieniu.
Warto dodać, że ostatnie miejsce zajął nowy magazyn „Dobry Tydzień” (również wydawany przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W sierpniu br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 182 024 egz.

W porównaniu do lipca br. prawie wszystkie tytuły zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał tygodnik „Dobry Tydzień” - było to 9,18 proc.
Jedyny spadek, wynoszący 1,59 proc., odnotowało zaś „Na Żywo”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











