Kampania "reWisła" edukuje o znaczeniu wspólnej przestrzeni warszawskiego Urzecza

Startuje kampania edukacyjna "reWisła", która zachęca do tworzenia wspólnej przestrzeni w świadomy sposób i odkrywania historii warszawskiego Urzecza.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kampania "reWisła" edukuje o znaczeniu wspólnej przestrzeni warszawskiego Urzecza

Kampania "reWisła" chce pokazać Wisłę i jej Urzecze jako jeden wielki remiks tworzony przez zróżnicowaną społeczność mieszkańców Warszawy.

- Kultura Urzecza stała się trwałym elementem tożsamości mieszkańców Warszawy, a jej dziedzictwo jest wciąż obecne. Przykładem może być dom olęderski na Saskiej Kępie, trytwa, czyli droga poprowadzona na grobli w Wilanowie czy też olęderska nekropolia na Zawadach. Pomimo zaniku historycznej kultury tego regionu, współcześnie stanowi ona   inspirację do budowania lokalnej tożsamości, a samo Urzecze staje się atrakcyjne  dla przedsięwzięć gospodarczych - mówi Mariusz Raniszewski, ekspert ds. Urzecza.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wladze-warszawy-beda-zlecac-kampanie-na-rowerach-miejskich ##

Dzielnica Wisła z kampanią „reWisła”

Dzielnica Wisła rozpoczyna kampanię „reWisła”, w ramach której zachęca i edukuje mieszkańców Warszawy do tworzenia reWisły w świadomy sposób.

- Warszawska Wisła to duma miasta i unikat w skali europejskiej. Żadna europejska stolica nie może pochwalić się rzeką, która integruje mieszkańców miasta niezależnie od ich wieku, płci czy pochodzenia. Dlatego ważne jest, abyśmy wszyscy dbali o naszą chlubę, odkrywali ją na nowo i świadomie wspólnie tworzyli. Tym właśnie jest reWisła – mówi Jan Piotrowski, pełnomocnik prezydenta Warszawy ds. Wisły.

grafika

Kampania „reWisła” zainicjowana przez Zarząd Zieleni Miasta Stołecznego Warszawa, prowadzona jest wielokanałowo. Działania realizowane są w digitalu, na kanałach w Social Mediach, w tym Facebook, Instagram, TikToku, YouTube oraz w mediach.

Do kampanii zaangażowani są również Influencerzy. Przygotowane zostały także materiały video, OOH oraz dedykowana gra terenowa AR. Za realizację działań odpowiada agencja na_ty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online