Tomasz Okulicz zanim rozpoczął pracę w reklamie, współtworzył m.in. niezależną grupę teatralną „Wybrzeżak” w Gdańsku, gdzie prowadził kursy dramy, reżyserował spektakle i formy kabaretowe. Następnie przez ponad 7 lat kierował zespołem kreatywnym w agencji Engine, pełniąc funkcję dyrektora kreatywnego. Pracował m.in. dla takich klientów jak MINI, BMW, Leroy Merlin, Ergo He-stia, Henkel, Cropp, Lubella, Sinsay, Heyah, T-Mobile Polska czy Herbapol.
Okulicz współtworzył i reżyserował spoty m.in. dla marek Sinsay i Cropp (LPP), Arena.pl, Unia Group oraz Leroy Merlin. W 2016 roku zdecydował się zakończyć współpracę z agencją i rozwijać się w obsza-rze reżyserii.
W br. Tomasz Okulicz zajmował się realizacją serii filmów dla marki Pilsner Urquell wyprodukowa-nych przez Dynamo Film.












