Specjaliści Ringier Axel Springer TECH, hubu technologicznego firmy, przebudowali ekosystem technologiczny, z którego korzysta 300 programistów, 2000 dziennikarzy oraz 40 milionów użytkowników mediów i usług cyfrowych na trzech kontynentach. „Nasza firma zawsze miała ambicje być wśród liderów najważniejszych trendów i zmian technologicznych na rynku mediów. Zakończenie migracji naszej infrastruktury i serwisów do chmury publicznej AWS zdecydowanie przyspiesza wdrażanie kolejnych innowacji i przygotowuje nas na coraz szybszą ewolucję branży” - mówi Aleksander Kutela, CEO Ringier Axel Springer Polska.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ringier-axel-springer-polska-z-nowa-strona-korporacyjna,7172644329997953a_1 ## „Dzięki migracji do chmury AWS mamy dostęp do najnowszych technologii, jesteśmy bardziej odporni na cyberzagrożenia, bardziej otwarci na innowacyjne rozwiązania i możemy lepiej spełniać potrzeby największych marek mediowych takich jak Onet a także zewnętrznych klientów mediowych naszego produktu technologicznego Ring Publishing. Tak jak pieniądze bezpieczniejsze są w banku niż w sejfie w naszym salonie, tak dane użytkowników są jeszcze bezpieczniejsze w chmurze publicznej. A do tego systematycznie ograniczamy emisję CO2” - podsumowuje Paweł Leżański, CTO Ringier Axel Springer Polska.

Dzięki przełomowej zmianie technologicznej, Ringier Axel Springer Polska ma wspierać kluczowe produkty najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi, w tym AI i machine learning. Wśród największych projektów możliwych do realizacji właśnie dzięki zmianom technologicznym są m.in. zmiany procesu wydawniczego i pracy redakcji, zmiany produktowe widoczne dla użytkowników końcowych oraz projekty bezpośrednio przekładające się na sukces reklamodawców i zysk firmy.
Automatyzacja procesu wydawniczego na platformie Ring Publishing wspiera pracę redaktorów, zostawiając więcej czasu na pracę kreatywną. Strona Główna Onetu dostępna jest w 5 milionach wariantów, dopasowywanych w czasie rzeczywistym do zainteresowań i preferencji użytkowników. Największe w historii skoki ruchu wywoływane wybuchem wojny w Ukrainie czy pandemią COVID są zarządzane w sposób automatyczny i nie wpływają już negatywnie na dostępność serwisów. Poza tym w czasie między kliknięciem a załadowaniem się strony prezentowane użytkownikom reklamy również mogą być dopasowywane na podstawie preferencji i historii zachowań w serwisie, co niemal dwukrotnie poprawia skuteczność kampanii performance marketingowych.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn-warner-bros-discovery-ringier-axel-springer-polska-umowa-kobiety-baza-ekspertek-nieczekam107lat,7169712355751553a ##
W 2021 roku Ringier Axel Springer Polska przy wzroście przychodów o 20,8 proc. do 663,3 mln zł zwiększył zysk netto z 23 do 33,5 mln zł. Zdecydowaną większość wpływów Ringier Axel Springer Polska osiągnął w internecie - do firmy należą m.in. serwisy Onet, Business Insider Polska, Plejada, Sympatia i witryny jej tytułów prasowych.











