RITUAL COLLECTION NESPRESSO: Zaproszenie, aby dostarczać niezrównanych doznań podczas picia kawy

Piękny design nowej kolekcji akcesoriów autorstwa Andrée i Olivii Putman  doskonale uzupełnia jej właściwości użytkowe oraz pozwala odkryć to, co najlepsze w kawie espresso.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Warszawa, lipiec 2010r. – Dążąc do doskonałości w tworzeniu i podawaniu kawy, firma Nespresso poprosiła Andrée i Olivię Putman, wspaniałe francuskie projektantki, o zaprojektowanie kolekcji akcesoriów, które dostarczałyby niezrównanych doznań podczas konsumpcji kawy Nespresso.

Nowa elegancka Ritual Collection, będąca wynikiem współpracy ekspertów z dwóch różnych dziedzin, łączy piękno i sztukę dobrego smaku. Eksperci Nespresso zdefiniowali elementy, które muszą posiadać akcesoria do kawy, aby dostarczać niezrównanych doznań podczas konsumpcji. Kierowali się zasadą, że w Nespresso nic nie jest dziełem przypadku, a najwyższej jakości kawa zasługuje na to, aby podawać ją w wyjątkowych filiżankach.

Projektantki Andrée i Olivia Pulman, znane z eleganckiej estetyki i używania subtelnej gamy kolorów, zaprojektowały dla firmy Nespresso pełną kolekcję akcesoriów, charakteryzującą się wyrafinowanymi i ponadczasowymi kształtami. Prostota Ritual Collection doskonale służy odkrywaniu tego, co najlepsze w kawie ristretto, espresso lub cappuccino.

Każdy element kolekcji został przemyślany w najdrobniejszych szczegółach – z uwzględnieniem elementów technicznych niezbędnych do zapewnienia radości z picia kawy. Ritual Collection łączy w sobie unikalny kształt kapsułki Nespresso z tradycją porcelanowej zastawy. Filiżanka inspirowana jest smukłym kształtem kapsułki i posiada element zdobniczy, charakterystyczny dla stylu Putman, umieszczony pomiędzy filiżanką a spodkiem. Stanowi on miłą niespodziankę dla koneserów kawy, którzy odkrywają ją w momencie podniesienia filiżanki ze spodka.

Każdy element Ritual Collection, od filiżanki do kawy po szklankę do napojów kawowych, został zaprojektowany z wielkim znawstwem, będącym gwarancją niezrównanych doznań. Lekka porcelana, z której wykonano kolekcję, doskonale utrzymuje ciepło, a wklęsłe dno każdej filiżanki gwarantuje jej płynne napełnianie. Idealnie okrągły kształt zapewnia zaś optymalne warunki dla tworzenia się cremy.

Ritual Collection to największa kolekcja akcesoriów firmy Nespresso. W jej skład wchodzą następujące elementy:

·         filiżanka Ritual Ristretto (25 ml)

·         filiżanka Ritual Espresso (40 ml)

·         filiżanka Ritual Lungo (110 ml)

·         filiżanka Ritual Cappuccino (120 ml)

·         Ritual Mug (220 ml)

·         Ritual Espresso Spoon

·         Ritual Recipe Spoon

·         Ritual Recipe (350 ml)

·         Ritual Water (110 ml)

·         Ritual Bowl – 3 różne wielkości

·         Ritual Swirl – podajnik kapsuł

·         Ritual Sugar – dozownik cukru

·         Ritual Tray – 2 różne wielkości

Kolekcja Ritual Collection, zaprojektowana przez Andrée i Olivię Pulman, będzie dostępna w sprzedaży od września 2010 r.

***

Informacje o Nestlé Nespresso SA

Spółka Nestlé Nespresso S.A., światowy pionier i lider rynku kawy porcjowanej o najwyższej jakości, wprowadza konsumentów w świat najlepszych kaw Grand Cru do degustacji w zaciszu własnego domu, jak i poza nim – w luksusowych restauracjach, hotelach, placówkach handlowych i biurach. Oferta Nespresso koncentruje się na wyjątkowej koncepcji trzech filarów doskonałości – niezrównanym połączeniu wyjątkowej kawy, nowoczesnych i eleganckich ekspresów i zindywidualizowanej obsługi klientów. Połączenie to przynosi konsumentom chwile czystej przyjemności – Niezrównane Doznania Związane z Kawą Nespresso. Firma Nestlé Nespresso S.A. z centralą w Lausanne w Szwajcarii, zatrudniająca ponad 3900 pracowników, prowadzi bezpośrednią sprzedaż swych wyrobów w ponad 50 krajach i utrzymuje globalną sieć placówek detalicznych, która obejmowała w końcu 2008 r. ponad 157 ekskluzywnych butików zlokalizowanych w największych miastach świata. Przez trzeci z kolei rok spółka Nestlé Nespresso S.A. była najszybciej rozwijającym się członkiem Grupy Nestlé – jedną z „marek wartych miliardy”, która po raz pierwszy osiągnęła w 2008 r. przychody powyżej 2 mld CHF i która utrzymuje od 2000 r. wskaźnik wzrostu powyżej 30%. Dodatkowe informacje dostępne na stronie internetowej www.nespresso.com i www.nespresso.com/pl/pl

* * * DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELA: Butik Nespresso - Warszawa, ul. Nowy Świat 47 Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 10.00-19.00, sobota 10.00-17.00

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu