RMF Classic znów z samą muzyką świąteczną przez 20 dni. Tym razem start później

Od 6 grudnia RMF Classic wystartuje ze świąteczną playlistą w ramach akcji "Najpiękniejsza Muzyka na Święta". Tzw. piosenki z dzwoneczkami będą rozbrzmiewać na antenie rozgłośni do drugiego dnia Świąt Bożego Narodzenia. Będzie to 14. odsłona akcji.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
RMF Classic znów z samą muzyką świąteczną przez 20 dni. Tym razem start później
Akcja "Najpiękniejsza Muzyka na Święta" w RMF Classic odbędzie się po raz 14.

Tegoroczna akcja "Najpiękniejsza Muzyka na Święta" zacznie się w tym roku później niż w ubiegłym sezonie.

- Z reguły z "Najpiękniejszą Muzyką na Święta" startowaliśmy w weekend. W tym roku dobrze się składa, bo Mikołajki przypadają właśnie w sobotę, co też ułatwia nam komunikowanie akcji – dowiedzieliśmy się w rozgłośni.

Bez zmian pozostaje za to finał, który podobnie jak w poprzednich latach, nastąpi 26 grudnia oraz charakter akcji – przez 20 dni, przez cały dzień na antenie RMF Classic będzie można usłyszeć najpiękniejsze świąteczne przeboje, a w czasie samych Świąt również polskie kolędy i pastorałki.

"Najpiękniejsza Muzyka na Święta" od 14 lat w RMF FM Classic

Świąteczna akcja RMF Classic została zapoczątkowana w 2012 roku, a jej pomysłodawcą był ówczesny dyrektor muzyczny RMF FM Adam Czerwiński, który podpatrzył ją w USA.

Radiowy eksperyment przeniesiony na rodzimy grunt spodobał się słuchaczom i tak już po raz 14. w grudniu na antenie królować będą tzw. "christmasy".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK