Jak wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC w dalszym ciągu największy udział w rynku radiowym ma RMF FM. W okresie wrzesień-listopada 2004 udział RMF wyniósł 22,7%, ale w stosunku do poprzednia badania (sierpień-październik 2004) oznacza to spadek o 0,1%. Również o 0,1% spadła sluchalność Radia Zet.
Kolejny znaczący spadek zanotowała radiowa "Jedynka". Swoje wyniki poprawiła "Trójka".
Udział w rynku słuchalnościogół badanych (15 – 75 lat) IX 2004 – XI 2004VIII 2004 – X 2004RMF FM22,7%22,8%ZET20,6%20,7%PR-115,0%15,6%PR-35,8%5,5%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company
Zasięg Dzienny IX 2004 – XI 2004VIII 2004 – X 2004RMF FM27,9%28,4%ZET25,5%25,6%PR-116,5%17,2%PR-36,7%6,8%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company












