PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Radiowa Jedynka z najniższą słuchalnością w historii
Stacja radiowa z Tunezji gra dżingle RMF FM. "Ktoś je nagrał albo ściągnął z internetu" (posłuchaj)
Media wciąż pracują zdalnie i zachęcają pracowników do szczepień
Media wciąż pracują zdalnie i zachęcają pracowników do szczepień
Roch Kowalski przechodzi z TOK FM do RMF FM
Zespół Three of Us i słuchacze RMF FM napiszą piosenkę polskich kibiców na Euro 2020
RMF FM zorganizuje debatę przed wyborami prezydenckimi w Rzeszowie
Nieplanowane spotkanie polskiego dziennikarza z amerykańską parą prezydencką
Nieplanowane spotkanie polskiego dziennikarza z amerykańską parą prezydencką
Bajka Artura Andrusa w Dzień Dziecka na antenie RMF Classic
RMF FM na czele w największych miastach, Trójka spadła z 5. na. 14. miejsce
„Bajeczny dzień w RMF FM” - prezenterzy i słuchacze jako postacie z bajek
„Bajeczny dzień w RMF FM” - prezenterzy i słuchacze jako postacie z bajek
Onet wraca na pozycję lidera najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce. W kwietniu w czołówce Wirtualnemedia.pl
Onet wraca na pozycję lidera najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce. W kwietniu w czołówce Wirtualnemedia.pl
Krzysztof Berenda nowym szefem warszawskiego oddziału RMF FM
Krzysztof Berenda nowym szefem warszawskiego oddziału RMF FM
Marcin Zaborski i Bartłomiej Eider odchodzą z RMF FM
Marcin Zaborski i Bartłomiej Eider odchodzą z RMF FM
Krzysztof Głowiński rzecznikiem prasowym Grupy RMF
Krzysztof Głowiński rzecznikiem prasowym Grupy RMF
Trójka z największym spadkiem słuchalności w godzinach porannych. Tylko 2,3 proc. udziału
Wpływy reklamowe Trójki zmalały o jedną trzecią, Jedynka z ponad 50-proc. wzrostem (Top10)
Trójka z największym spadkiem słuchalności w godzinach popołudniowych, Audytorium 17 na czele wzrostów
Radiozet.pl i RMF24.pl z prawie 1 mln internautów więcej, spadki serwisów Polskiego Radia i Chilli ZET (TOP15)
Trójka z największym spadkiem słuchalności w godzinach porannych, stacja ma tylko 2 proc. udziału
RMF FM zwiększyło przewagę nad Radiem Zet, Trójka straciła 60 proc. słuchaczy (dane z I kwartału)
RMF FM zwiększyło przewagę nad Radiem Zet, Trójka straciła 60 proc. słuchaczy (dane z I kwartału)
Słuchalność Trójki wśród mężczyzn spadła o 58 proc., RMF FM i RMF Classic na czele wzrostów
RMF FM spycha Onet z fotela najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. W czołówce Wirtualnemedia.pl
Trójka z największym spadkiem słuchalności w godzinach porannych, RMF FM, Maryja i Jedynka na czele wzrostów
Trójka straciła ponad połowę słuchaczy w grupie 50-75 lat, Radio Maryja z największym wzrostem
Jedynka 42 proc. więcej z reklam, Trójka 30 proc. mniej. Liderem RMF FM
Rusza internetowe Radio RMF24.pl z informacjami i publicystyką
Słuchalność Trójki wśród kobiet spadła o 73 proc. Liderem RMF
Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce: Onet, RMF FM i TVN24. W czołówce Wirtualnemedia.pl
Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce: Onet, RMF FM i TVN24. W czołówce Wirtualnemedia.pl
RMF FM liderem słuchalności w największych miastach, Trójka spadła z 5. na. 14. miejsce
RMF FM liderem słuchalności w największych miastach, Trójka spadła z 5. na. 14. miejsce
Słuchalność Trójki spadła poniżej 2 proc. Program III wyprzedziło RMF Classic
RMF najchętniej słuchane wieczorami. Najwięcej straciła Trójka, którą wyprzedziło Radio Maryja
RMF najchętniej słuchane wieczorami. Najwięcej straciła Trójka, którą wyprzedziło Radio Maryja
Reklama radiowa zmalała o 12 proc. Tylko Jedynka w górę, Trójka z największym spadkiem (TOP10)