PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Radiozet.pl ma 12 mln użytkowników. Mocno w górę Eska.pl i RMF.FM, TOKFM.pl wyprzedziło portal Polskiego Radia
Onet liderem w informacjach i publicystyce. Mocno w górę TVP.info i SE.pl (TOP10)
Onet liderem w informacjach i publicystyce. Mocno w górę TVP.info i SE.pl (TOP10)
Onet, RMF FM i TVN24 najbardziej opiniotwórcze w styczniu. Wysoko Wirtualnemedia.pl
Trójka straciła dwie trzecie słuchalności wśród kadry kierowniczej, AntyRadio liderem wśród wzrostów
9 mln zł z podatku od dostawców VoD w 2020 roku. Wśród płatników Amazon, Netflix, Google i Fratria
9 mln zł z podatku od dostawców VoD w 2020 roku. Wśród płatników Amazon, Netflix, Google i Fratria
RMF FM najchętniej słuchane wśród osób z wykształceniem wyższym w 2020 roku. Trójka ostro w dół
RMF FM najchętniej słuchane wśród osób z wykształceniem wyższym w 2020 roku. Trójka ostro w dół
Robert Mazurek skrócił w RMF FM wywiad z posłem Porozumienia i wyszedł przed końcem (wideo)
Robert Mazurek skrócił w RMF FM wywiad z posłem Porozumienia i wyszedł przed końcem (wideo)
Radiowcy krytykują większy udział muzyki po polsku: słuchacze jej nie chcą, więc zyska streaming internetowy
IMM: Onet najczęściej cytowanym medium roku. W czołówce Wirtualnemedia.pl
W 2020 roku wydatki reklamowe w radiu realnie zmalały o 9-10 proc.
RMF FM bezkonkurencyjne o poranku. Trójka przegrywa z Radiem Maryja
RMF FM bezkonkurencyjne o poranku. Trójka przegrywa z Radiem Maryja
Grupa RMF pracuje nad uruchomieniem stacji RMF News
RMF FM z największym wzrostem słuchalności na wsi, Jedynka i Trójka najbardziej w dół
Czas reklamowy na RMF ON do kupienia w DSP Adform
Wzrosły wpływy reklamowe Jedynki i Radia ZET, spadły RMF Classic i Trójki (Top10)
Onet najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce. Rekordowy grudzień Wirtualnemedia.pl
W 2020 roku zasięg dzienny radia spadł o milion słuchaczy. „Pandemia przewróciła nasze życie do góry nogami”
Trójka z najgorszym wynikiem w historii, po raz pierwszy wyprzedziło ją Tok FM
RMF FM liderem słuchalności w największych miastach, Trójka spadła z 4. na. 13 miejsce
RMF FM uruchamia w Sylwestra internetową platformę do wspólnej zabawy ze słuchaczami
RMF FM i Radio ZET najchętniej słuchane wśród osób z wykształceniem wyższym. Trójka ostro w dół
Radiozet.pl na czele, Radiomaryja.pl i Antyradio.pl z dużymi wzrostami - w dół RMF24.pl i Chillzet.pl (TOP14)
Młodzi Polacy najchętniej słuchają RMF FM i Eski. Tylko 1,4 proc. udziału PR3 i 1,2 proc. PR1
Trójka z największym spadkiem słuchalności o poranku
Najniższa słuchalność Trójki w historii, RMF FM z większą przewagą nad Radiem ZET
Najniższa słuchalność Trójki w historii, RMF FM z większą przewagą nad Radiem ZET
Aplikacje Grupy RMF dostępne w AppGallery dla urządzeń Huawei
Aplikacje Grupy RMF dostępne w AppGallery dla urządzeń Huawei
Przemysław Marzec nie będzie już korespondentem RMF FM w Rosji
Parasole z logo RMF FM znikną z krakowskiego rynku
RMF FM liderem słuchalności wśród osób z wykształceniem wyższym, ogromny spadek Trójki
RMF Classic zaczyna całodobowo grać „Najpiękniejszą muzykę na Święta”
Grupa RMF odkłada podwyżkę cen reklam na wiosnę
38 proc. Polaków źle ocenia TVP, 26 proc. Radio Maryja, a 23 proc. TVN. Polsat i RMF FM najbardziej chwalone