PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Najgorszy w historii wynik Trójki. Słuchalność spadła poniżej 3 proc.
Najgorszy w historii wynik Trójki. Słuchalność spadła poniżej 3 proc.
Onet na czele najczęściej cytowanych mediów w październiku. Awans Wirtualnemedia.pl
IMM: Onet najbardziej opiniotwórczy we wrześniu. W czołówce Wirtualnemedia.pl
RMF Digital – kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF
RMF Digital – kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF
RMF FM liderem słuchalności w największych miastach w III kwartale. Trójka spadła z 5. na. 11 miejsce
Trójka ma tylko 3,3 proc. udziału w rynku słuchalności, wyprzedziły ją RMF Maxxx i VOX FM
Trójka ma tylko 3,3 proc. udziału w rynku słuchalności, wyprzedziły ją RMF Maxxx i VOX FM
Radiozet.pl przed RMF24, mocno w dół PolskieRadio.pl, Chillizet.pl i EskaRock.pl (TOP10)
Przypadki koronawirusa w PAP i Radiu Nowy Świat, część audycji realizowana zdalnie
Arkadiusz Grochot z RMF FM do Stacja7
Arkadiusz Grochot z RMF FM do Stacja7
Tok FM i Radio Zet z największym wzrostem wpływów reklamowych. W dół RMF Classic i Eska (Top10)
W lipcu tylko Trójka ze spadkiem wpływów reklamowych, Radio Zet z największym wzrostem (TOP10)
Trójka z rekordowo niską słuchalnością, wyprzedziły ją Audytorium 17 i RMF MAXXX
Trójka z rekordowo niską słuchalnością, wyprzedziły ją Audytorium 17 i RMF MAXXX
RMF Digital nową marką Grupy. Obsługuje kampanie internetowe, targetem: reklamodawcy lokalni
RMF Digital nową marką Grupy. Obsługuje kampanie internetowe, targetem: reklamodawcy lokalni
Igor Herbut z audycją w RMF Classic. Wracają Artur Andrus i Stanisław Janicki
Igor Herbut z audycją w RMF Classic. Wracają Artur Andrus i Stanisław Janicki
Trójka z najsłabszym wynikiem w historii. Rekordowy wynik Rock Radia
Trójka z najsłabszym wynikiem w historii. Rekordowy wynik Rock Radia
RMF FM z największym wzrostem słuchalności na wsi, Jedynka najbardziej w dół
Onet, RMF FM i TVN24 to najczęściej cytowane media w czerwcu. W czołówce portali Wirtualnemedia.pl
Towarzystwo Dziennikarskie: w kampanii prezydenckiej Jedynka bezkrytyczna, Trójka również niekorzystnie o rządzie
Towarzystwo Dziennikarskie: w kampanii prezydenckiej Jedynka bezkrytyczna, Trójka również niekorzystnie o rządzie
RMF FM liderem w I półroczu 2020 - tracą Jedynka i Trójka, rośnie Radio ZET
Robert Mazurek przedłużył umowę z RMF FM. Jego rozmowy wracają we wrześniu
Paweł Pyclik wrocławskim korespondentem RMF FM
Trójka i Jedynka spadły poniżej 5 proc. udziału - to najgorsze wyniki w historii badania Radio Track. Liderem RMF FM
Enej w akcji antenowej RMF FM będzie przekonywał słuchaczy do wiejskiego życia
Enej w akcji antenowej RMF FM będzie przekonywał słuchaczy do wiejskiego życia
Towarzystwo Dziennikarskie: W Trójce kandydujący prezydent nie był traktowany bezkrytycznie, tak jak w Jedynce. RMF FM najbardziej różnorodne
Towarzystwo Dziennikarskie: W Trójce kandydujący prezydent nie był traktowany bezkrytycznie, tak jak w Jedynce. RMF FM najbardziej różnorodne
Duży wzrost słuchalności RMF FM wśród dyrektorów i prezesów, VOX FM, Eska i Trójka z największymi spadkami
W letniej ramówce RMF Classic nowy program Artura Andrusa i „Filmowy Przebój Lata"
W letniej ramówce RMF Classic nowy program Artura Andrusa i „Filmowy Przebój Lata"
RMF FM z 98 mln zł wpływów i 22 mln zł zysku, ma 103 pracowników
Robert Mazurek poprowadzi audycję "Mazurek słucha" w radiowej Dwójce
Robert Mazurek poprowadzi audycję "Mazurek słucha" w radiowej Dwójce
Imprezy urodzinowe, przebojowe firmy i hity wszech czasów w letniej ramówce RMF FM
Nadawca RMF Classic ze wzrostem wpływów o 19 proc. i 1,7 mln zł zysku
W kampanii wyborczej "Wiadomości" głównie o Andrzeju Dudzie, "Fakty" również krytycznie o Trzaskowskim
W kampanii wyborczej "Wiadomości" głównie o Andrzeju Dudzie, "Fakty" również krytycznie o Trzaskowskim
Onet najczęściej cytowanym medium w maju, rekord Wirtualnemedia.pl