RMF FM liderem słuchalności w największych miastach, Trójka spadła z 4. na. 13 miejsce

W największych polskich miastach najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w okresie od września do listopada 2020 było RMF FM. Największym wzrostem pochwalić się mogło RMF Classic, a zdecydowanie najwięcej straciła Trójka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców (Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław i Poznań) w okresie od września do listopada 2020 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 16,1 proc. Względem poprzedniego roku zwiększył się o 0,4 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Kantar Polska, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET. Jego udział w rynku wyniósł 9,5 proc. (w dół o 0,8 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TOK FM z udziałem na poziomie 9,2 proc., po wzroście o 0,7 pkt. proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/radio-wyksztalcenie-wyzsze-rmf-fm-radio-zet-i-eska-trojka,7170409308424321a ##

Oczko niżej uplasowała się Eska (7,9 proc.; + 0,5 pkt. proc.), która przed rokiem była piąta. Z dziewiątej na piątą lokatę awansowało RMF Classic (+ 2 pkt. proc. do 5,9 proc.).

Rekordowy spadek Trójki

Z czwartej na trzynastą lokatę spadła Trójka, która odnotowała zdecydowanie największy spadek w zestawieniu - wynoszący 2 pkt. proc. do 5,9 proc. udziału.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska