Jak wynika z ostatnich badań instytutu SMG/KRC A Millward Brown Company, radio RMF FM powiększyło przewagę nad konkurencją.
Udział w rynkuOgół 15-75RMF FM22,4%PR118,6%Radio Zet17,2%Trójka4,3%
RMF FM jest również najchętniej słuchaną stacją wśród osób ze średnim i wyższym wykształceniem. Udział w rynkuOsoby z wykształceniemśrednim lub wyższymRMF FM23,0%Radio Zet19,0%PR 117,6%Trójka6,9%(Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, sierpień-październik 2002) - Kampania PRAWDA czy FAŁSZ przyniosła lepsze rezultaty niż się można było spodziewać. Promocja FAKTÓW wypromowała jak widać cały program, a szczególny wzrost zaznaczył się w grupie osób z wyższym wykształceniem i mieszkańców dużych miast. Oczywiście nadal równolegle obecny był motyw "Oddałem głos na muzyke" tak więc promocji muzyki nie zaniechaliśmy - mówi nam Krzysztof Nepelski, dyrektor marketingu RMF FM.












