Z najnowszej fali badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (sierpień - październik 2012) wynika, że RMF FM z wynikiem 25,6 proc. jest liderem słuchalności wśród stacji ogólnopolskich. W porównaniu do analogicznego okresu w 2011 roku stacja straciła 1,6 punktu procentowego.
Na drugim miejscu uplasowało się Radio ZET z 15,2 proc. udziałem w rynku (poprzednio 16,1 proc.). Na podium znalazła się jeszcze "Jedynka" z wynikiem 12,0 proc. (wzrost o 0,9 pkt. proc.) a czwartym miejscu uplasowała się "Trójka" - 7,9 proc. (spadek o 0,3 punktu procentowego).
Swoje wyniki poprawiły w tym okresie Radio Maryja (o 0,6 pkt. proc.), Eska Rock (o 0,3 pkt. proc.) oraz RMF Classic (o 0,2 pkt. proc.) a sporo straciło Dwójka (w dół o 0,20 pkt. proc.).

>>> Aktualizowano badanie Radio Track Dane o rynku radiowym za ostatni rok.











