Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward BrownCompany (lipiec- wrzesień 2007) pokazuje, liderem rynku radiowegopozostaje stacja RMF FM.
W porównaniu z analogicznym okresem 2006 roku radio RMF FMzanotowało wzrost udziału w rynku o 1,1 punktu proc. - do poziomu22,1 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Radio Zet,które zyskało 0,2 punktu procentowego (18,6 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze radiowa Jedynka z udziałem wrynku 14,4 proc. (spadek o 0,3 punktu proc.).
Na czwartym miejscu uplasowała się Trójka - 5,7 proc. (spadek o0,5 punktu procentowego).
Porównując najnowsze dane do ostatniej fali badania to najwięcejzyskała Jedynka - na przeciwnym biegunie Radio Zet.
Fale:
lipiec 2007 : wrzesień 2007 (wielkość: 23 012)
kwiecień 2007 : czerwiec 2007 (wielkość: 23 000)
styczeń 2007 : marzec 2007 (wielkość: 23 055)

październik 2006 : grudzień 2006 (wielkość: 22 974)
lipiec 2006 : wrzesień 2006 (wielkość: 22 987)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 30 160 634 (642 136 przypadków, 100,0% całejpróby)











