Cennikowe wpływy reklamowe polskich stacji radiowych w październiku br. wyniosły 239,8 mln zł, co oznacza wzrost w skali roku o 22,2 proc. – wynika z danych firmy Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Liderujące w tym segmencie RMF FM (Grupa RMF) „na papierze” zarobiło z reklam 25 proc. więcej niż rok wcześniej, a Radio ZET (Eurozet)– 16,3 proc. więcej.
Z kolei największy wzrost cennikowych wpływów reklamowych w skali roku – wynoszący 82,2 proc. – zanotowało TOK FM (Agora). Przychody reklamowe „Trójki” (Polskie Radio) zwiększyły się natomiast o 69,4 proc.
Wśród stacji z sieci Eska (Grupa Radiowa Time) najbardziej wzrosły wpływy reklamowe rozgłośni w Łodzi (o 44 proc.) i Warszawie (o 41,4 proc.). Najwięcej z reklam, tak jak rok wcześniej, zarobiła Eska Wrocław.












