RMF FM nie daje szans konkurencji w Aglomeracji Śląskiej (wrzesień-luty 2017)

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Jedynka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
RMF FM nie daje szans konkurencji w Aglomeracji Śląskiej (wrzesień-luty 2017)
Shutterstock.com

W okresie od września 2016 roku do lutego 2017 roku na pozycji lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej uplasowało się RMF FM. Stacja ta względem analogicznego okresu rok wcześniej zanotowała wzrost średniego dobowego udziału słuchania z 30,2 proc. do 32,6 proc. - wynika z raportu Radio Track Millward Brown, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła Trójka (spadek z 11,6 proc. do 10,8 proc.). Na ostatniej pozycji podium uplasowała się Jedynka, która awansowała z miejsca czwartego (z 5,3 proc. do 5,7 proc.). Czwartą lokatę zajęło Radio ZET (spadek również z 5,3 proc. do 5,0 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą