RMF FM startuje z kampanią reklamową "Radio nr 1 w Polsce"

Radio RMF FM pod hasłem "Radio nr 1 w Polsce" rozpoczyna nową kampanię reklamową.

ram
ram
Udostępnij artykuł:
RMF FM startuje z kampanią reklamową "Radio nr 1 w Polsce"

W ramach kampanii RMF FM przygotowano kilka wersji 10-sekundowych spotów, które promują m.in. poranny program "Wstawaj, szkoda dnia", loterię "Jesienna Kumulacja", "Poranną Rozmowę" Roberta Mazurka, "Fakty RMF FM" oraz muzykę graną na antenie.

grafika

- Słuchacze w Polsce od lat najczęściej wybierają RMF FM - mówi Tadeusz Sołtys, prezes i dyrektor programowy krakowskiej rozgłośni. - Codziennie stacja ma blisko 9 mln odbiorców ze względu na wiarygodność informacji, świetną rozrywkę i najlepszą muzykę. Ma to swoje odzwierciedlenie nie tylko w wynikach słuchalności, ale też w rankingu najbardziej wiarygodnych mediów Reutersa czy badaniu najbardziej opiniotwórczych rozgłośni.

grafika

Kampania reklamowa RMF FM obejmie telewizję (TVN, Polsat i kanały tematyczne) oraz internet (m.in. główne portale horyzontalne). - Kreację przygotowało Studio Plankton we współpracy z działem promocji RMF FM, media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare - informuje rzecznik prasowy Grupy RMF Krzysztof Głowiński.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"