Udziały radia RMF FM w rynku słuchalności wyniosły w ostatnim badaniu (II– IV.06) 21,6 proc. co w stosunku do poprzedniej fali ( (I – III.06) oznacza wzrost o 0,2 proc. - wynika z najnowszych danych badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company.
Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 19,0 proc. udziałem w rynku (poprzednio 18,8 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 14,3 proc. (spadek o 0,6%), a na czwartym "Trójka" - 6,2 proc. (wzrost o 0,1 proc.). Kolejne Radio Maryja – 2,4 proc. (spadek o 0,1 proc.), Radio Bis – 0,8 proc. (wzrost o 0,1 proc.), Dwójka – 0,8 proc. (wzrost o 0,1 proc.).
Nie zmienił się udział w rynku rozgłośni ponadregionalnych. Natomiast wśród grup radiowych liderem pozostaje Grupa Time, która ma 7,9 proc. udział w rynku (bez zmian). Na drugim miejscu Audytorium 17 z udziałem na poziomie 5 proc. (bez zmian). Grupa radiowa Agora ma 4,6 proc. udziału (wzrost o 0,2 proc.), a Ad.point – 1,6 proc. (wzrost o 0,1 proc.).

Słuchalność stacji radiowych luty-kwiecień 2006 Udział w rynku (%)Zasięg tygodniowyZasięg dziennyStacje ogólnopolskieRadio RMF FM21,60%74,40%27,20%Radio Zet19,00%68,00%24,10%Jedynka 14,30%45,10%15,80%Trójka6,20%40,40%7,30%Radio Maryja2,40%18,10%3,90%Bis Polskie Radio0,80%8,50%1,00%Dwójka 0,80%23,40%1,20%Stacje ponadregionalneRadio TOK FM0,80%4,60%1,10%Radio Wawa0,80%10,00%1,40%Radiostacja0,60%5,40%1,30%Grupy radioweGrupa TIME [43]7,90%33,00%10,70%Audytorium 17 [17]5,00%48,80%7,70%Grupa AGORA [28]4,60%28,00%6,10%Grupa AdPoint [11]1,60%8,90%2,60%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, luty-kwiecień, próba: 22 976 wyniki za I kwartał 2006











