Jak wynika z najnowszych danych CR Media, które powstały na postawie oficjalnych cenników stacji radiowych (bez autopromocji), w 2004 roku na reklamę radiową wydano ponad 1,013 mld zł czyli o ponad 20 proc. więcej niż w roku 2003 (około 840 mln zł).
Najwięcej z reklam zarobiło RMF FM - 312,6 mln zł. Na drugim miejscu jest Radio Zet z 257,1 mln zł a dalej Program I Polskiego Radia - 48,4 mln zł i Program III PR - 33,9 mln zł.
Kolejne miejsca zajmują:Radio Pogoda 100,1 FM Złote Przeboje 22,3 mln zł Eska Warszawa - 18,7 mln zł Eska Wrocław - 15,2 mln zł Eska Poznań - 14,4 mln zł Eska Łódź - 13 mln zł Złote Przeboje Karolina 91,2 FM - 12,7 mln zł Radio WAWa - 11,9 mln złRadio Parada - 9,3 mln złMuzyczne Radio - 9,3 mln zł.












