RMF liderem

RMF liderem radiowego rynku reklamowego w 2004 roku

Marcin Szumichora
Marcin Szumichora
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z najnowszych danych CR Media, które powstały na postawie oficjalnych cenników stacji radiowych (bez autopromocji), w 2004 roku na reklamę radiową wydano ponad 1,013 mld zł czyli o ponad 20 proc. więcej niż w roku 2003 (około 840 mln zł).

Najwięcej z reklam zarobiło RMF FM - 312,6 mln zł. Na drugim miejscu jest  Radio Zet z 257,1 mln zł  a dalej Program I Polskiego Radia - 48,4 mln zł  i Program III PR - 33,9 mln zł.

Kolejne miejsca zajmują:Radio Pogoda 100,1 FM Złote Przeboje  22,3 mln zł Eska Warszawa - 18,7 mln zł Eska Wrocław - 15,2 mln zł Eska Poznań - 14,4 mln zł Eska Łódź - 13 mln zł Złote Przeboje Karolina 91,2 FM - 12,7 mln zł Radio WAWa - 11,9 mln złRadio Parada - 9,3 mln złMuzyczne Radio - 9,3 mln zł.

Marcin Szumichora
Autor artykułu:
Marcin Szumichora
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu