Jak wynika z monitoringu radiowego CR Media w pierwszych pięciu miesiącach 2003 największy wzrost przychodów z reklam w stosunku do tego samego okresu ub.r. zanotowało Polskie Radio. Program 1 PR zarobił 15 519 818 zł, czyli o około 50% więcej niż w 2002 roku. Radio Zet zyskało 39%, "Trójka" 30% a RMF FM 25 %. Łączne wpływy z reklam czterech ogólnopolskich rozgłośni (RMF FM, Radio Zet, Program I i III PR) w okresie I-V 2003 roku wyniosły 226 342 520 zł. W analogicznym okresie 2002 było to 170 726 867 zł.
Stacje ogólnopolskieI-V 2003I-V - 2002RMF FM106 334 06085 348 270ZET92 956 51866 292 880PR-115 519 81810 201 394PR-311 532 1258 884 324TOP 10 stacji lokalnych POGODA Warszawa8 392 9187 656 431WAWA7 217 1506 098 748ESKA WARSZAWA6 976 9546 386 918ESKA Łódź4 819 1704 308 208ESKA WROCŁAW4 811 3604 046 026ESKA Poznań4 788 2143 852 578KAROLINA Katowice4 769 4406 445 830PARADA Łódź4 162 6623 668 020KOLOR Warszawa3 895 6015 584 894JAZZ 88,4 FM Poznań3 123 5752 945 500

03-maj RMF FM27 937 780ZET21 148 630PR-13 230 193PR-32 685 681TOP 10 stacji lokalnych POGODA Warszawa2 055 100WAWA2 047 228ESKA WARSZAWA1 563 122ESKA Łódź1 212 135ESKA WROCŁAW1 190 187ESKA Poznań1 114 521KAROLINA Katowice1 048 960ESKA NORD Gdańsk1 017 451KOLOR Warszawa957 060PARADA Łódź886 167Dane te powstały w oparciu o oficjalne cenniki stacji radiowych.











