Liderem rynku radiowego w 2006 roku było radio RMF FM - wynika z najnowszego badania instytutu SMG/KRC A Millward Brown Company.
Udziały radia RMF FM w rynku słuchalności wyniosły 21,7% (w 2005 roku - 22,0 proc.). Na drugim miejscu uplasowało się Radio Zet z 18,8 proc. udziałem w rynku (poprzednio 18,6 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 14,4 proc. (spadek o 0,2 punktu proc.), a na czwartym "Trójka" - 6,0 proc. (5,8 proc.).
Udział w rynku styczeń - grudzień 2005Styczeń - grudzień 2006Stacje ogólnopolskieRadio RMF FM22,00%21,70%Radio Zet18,60%18,80%Jedynka - Program 1 Polskiego Radia14,60%14,40%Trójka - Program 3 Polskiego Radia5,80%6,00%Radio Maryja2,50%2,00%Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,60%0,70%Bis Polskie Radio0,40%0,60%Stacje ponadregionalneRadiostacja0,80%0,80%Radio Wawa1,00%0,80%Radio TOK FM0,50%0,70%Grupy radioweGrupa TIME [46]7,80%8,40%Audytorium [17]5,50%5,20%Grupa AGORA [28]4,40%4,20%Grupa AD.POINT [11]1,60%1,70%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, próba odpowiednio: 22 974, 91 882.

W IV kwartale 2006 roku numerem jeden było radio RMF FM.
Udział w rynku Październik - grudzień 2006Wrzesień - listopad 2006Stacje ogólnopolskieRadio RMF FM22,00%22,00%Radio Zet19,80%19,80%Jedynka - Program 1 Polskiego Radia13,70%13,40%Trójka - Program 3 Polskiego Radia5,60%5,80%Radio Maryja1,90%1,90%Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,70%0,70%Bis Polskie Radio0,60%0,70%Stacje ponadregionalneRadiostacja1,00%0,90%Radio Wawa0,90%0,90%Radio TOK FM0,70%0,70%Grupy radioweGrupa TIME [46]8,50%8,00%Audytorium [17]5,20%5,10%Grupa AGORA [28]3,90%4,00%Grupa AD.POINT [11]1,70%1,70%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, próba odpowiednio: 22 974, 91 882.











