RMF podnosi ceny reklam

Od 4 września br. średnia cena reklamy w radiu RMF FM wzrośnie o ponad 9 proc.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Od poniedziałku do piątku w godz. 8-10 za 30-sekundowy spot trzeba będzie zapłacić 14 tyś. zł (cena netto). To blisko o 14 proc. więcej niż ostatnio. W paśmie 16-17 za spot zapłacimy 10 tyś., a w następnej godzinie 9 tyś. zł. W sobotę cena w paśmie 9-12 to 8 tyś. zł., a w tym samym czasie w niedzielę 4,7 tyś. zł. Nowy cennik będzie obowiązywał od 4 września. „Są dwa główne powody, dlaczego drożeją ceny. Pierwszy to wyniki słuchalności RMF FM. Pomimo podwyżki, koszty CPP nadal są konkurencyjne wobec innych stacji radiowych. Drugi powód to - z jednej strony - wzrost rynku reklamowego w Polsce i równocześnie większy popyt na reklamę w RMF, a z drugiej ograniczenie ilości reklam, które mogą być emitowane na antenie. I to, patrząc z punktu widzenia tak reklamodawców, jak i słuchaczy, którzy reklamy w radiu akceptują, ale w wyważonej ilości, skłoniło nas do podwyżki cen” – informuje nas Dyrektor Zarządzający Produktami W Broker FM, Klaudiusz Frydrych.

Dodatkowo RMF FM wprowadza ofertę „Kumulacja”. Oferta ta daje możliwość zakupu kampanii w RMF FM zgodnie z dotychczasowym „starym” cennikiem oraz pozwala uzyskać dodatkowe gratisowe spoty do kampanii realizowanych od 16.08 do 30.09.2006 (w kampanii sierpniowej – 15 proc. wg wartości RC kampanii, w kampanii wrześniowej – 10 proc. wg wartości RC). Sprzedaż tej oferty rozpoczęła się 16 sierpnia, a zakończy 15 września.  

Pierwszą w tym roku podwyżka cen reklam w RMF FM wprowadzono w marcu br. Wtedy to średnia cena reklamy wzrosła o ok. 20 proc.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online