Udziały radia RMF FM w rynku słuchalności wyniosły w ostatnim okresie (III– V.06) 21,8 proc. co w stosunku do poprzedniej fali ( (II – IV.06) oznacza wzrost o 0,2 proc. - wynika z najnowszych danych badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company.
Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 18,5 proc. udziałem w rynku (poprzednio 19,0 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 14,2 proc. (spadek o 0,1%), a na czwartym "Trójka" - 6,3 proc. (wzrost o 0,1 proc.). Kolejne Radio Maryja – 2,3 proc. (spadek o 0,1 proc.), Radio Bis – 0,7 proc. (spadek o 0,1 proc.), Dwójka – 0,7 proc. (spadek o 0,1 proc.).
Spore zmiany w rynku rozgłośni ponadregionalnych. Swoje wyniki znacząco poprawiło radio Tok FM - aż o 0,2 proc. spadł udział w rynku Radiostacji.
Wśród grup radiowych liderem pozostaje Grupa Time (m.in. Eska i Vox FM), która ma 8,1 proc. udział w rynku (wzrost o 0,2%). Na drugim miejscu Audytorium 17 z udziałem na poziomie 5,2 proc. (wzrost o 0,2%). Grupa radiowa Agora ma 4,8 proc. udziału (wzrost o 0,2 proc.), a Ad.point – 1,7 proc. (wzrost o 0,1 proc.).

Słuchalność stacji radiowychMarzec-maj 2006Luty-kwiecień 2006NazwaUdział w rynkuZasięg dziennyUdział w rynku Zasięg dziennyStacje ogólnopolskieRMF FM21,80%27,40%21,60%27,20%Radio Zet18,50%24,20%19,00%24,10%Jedynka - Program 1 Polskiego Radia14,20%15,60%14,30%15,80%Trójka - Program 3 Polskiego Radia6,30%7,50%6,20%7,30%Radio Maryja2,30%3,80%2,40%3,90%Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,70%1,10%0,80%1,00%Bis Polskie Radio0,70%1,00%0,80%1,20%Stacje ponadregionalneRadio Wawa0,80%1,40%0,80%1,10%Radio TOK FM0,80%1,10%0,60%1,30%Radiostacja0,60%1,30%0,80%1,40%Grupy radioweGrupa TIME [43]8,10%11,10%7,90%10,70%Audytorium 17 [17]5,20%8,00%5,00%7,70%Grupa AGORA [28]4,80%6,30%4,60%6,10%Grupa AdPoint [11]1,70%2,60%1,60%2,60%Grupa RMF [12]0,80%1,10%b.db.dŹródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company











