RMF FM wciąż jest najpopularniejszym radiem wśród ogółu słuchaczy, choć jak wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC, zmniejsza się przewaga krakowskiej stacji nad drugim Radiem Zet.
Udział w rynku RMF FM w okresie III-V 2003 r. w porównaniu do poprzedniego czasu spadł z 24,3% do 23,8%. Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet, które pomału odrabia straty do RMF FM. Słuchalność Zetki wzrosła z 18,2% do 18,9%.
Na trzecim miejscu pozostaje Polskie Radio 1, które notuje coraz słabsze wyniki. Wzrost o 0,1% zanotowała "Trójka".
Tymczasem jak wynika z monitoringu radiowego CR Media w pierwszych pięciu miesiącach 2003 największy wzrost przychodów z reklam w stosunku do tego samego okresu ub.r. zanotowało Polskie Radio. Program 1 PR zarobił 15 519 818 zł, czyli o około 50% więcej niż w 2002 roku. Radio Zet zyskało 39%, "Trójka" 30% a RMF FM 25%. Więcej szczegółów.












