Udziały radia RMF FM w rynku słuchalności wyniosły w ostatniej badaniu (XII.05 – II.06) 21,3 proc. co w stosunku do poprzedniej fali ( (XI.05 – I.06)) oznacza wzrost o 0,3 proc..
Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 18,9 proc. udziałem w rynku (poprzednio 18,8 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 14,7 proc. (spadek o 0,3%), a na czwartym "Trójka" - 6,0 proc. (wzrost o 0,1 proc.).
Słuchalność stacji radiowychgrudzień 2005 – luty 2006 Udział w rynku (%)Zasięg tygodniowyZasięg dziennyStacje ogólnopolskieRadio RMF FM21,3% (+0,3%)73,9%27,1%Radio Zet18,9% (+0,1%)67,2%23,7%Jedynka 14,7% (-0,3%)44,1%15,4%Trójka 6,0% (+0,1%)39,9%7,1%Radio Maryja2,6% (-0,1%)19,5%3,9%Bis Polskie Radio0,7% (+0,3%)8,9%0,9%Dwójka 0,6% (+0,1%)24,1%1,1%Stacje ponadregionalneRadio Wawa0,9% (- 1,1%)10,0%1,4%Radiostacja0,7% (-)5,2%1,3%Radio TOK FM0,6% (+0,1%)4,3%1,0%Grupy radioweGrupa TIME [43]8,0%34,8%10,8%Audytorium 17 [17]5,0%49,3%7,3%Grupa AGORA [26]4,0%26,9%5,5%Grupa AD.POINT [11]1,6%8,7%2,6%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, grudzień 2005– luty 2006












