W lutym 2006 roku radio RMF FM było liderem pod względem cennikowych wpływów reklamowych wśród stacji ogólnopolskich a Radio Eska Warszawa wśród lokalnych - wynika z najnowszych danych Expert Monitor.
Stacja RMF FM zarobiła cennikowo w lutym br. 29,2 mln zł, czyli o prawie 30 proc. więcej niż w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku
W tym samym czasie wpływy Radia Zet wyniosły 21,6 mln zł, co oznacza spadek o 1 proc.
Top 10II.2006TOP stacje radioweKoszt [zł]RMF FM29 171 400 złZET21 588 715 złPR 13 954 805 złPR 33 474 240 złESKA Warszawa2 521 010 złESKA Wrocław1 902 624 złESKA Poznań1 779 138 złESKA Łódź1 574 004 złHIT FM (ESKA Trójmiasto)1 464 276 złWAWA1 439 252 zł
II.2005TOP stacje radioweKoszt [zł]RMF FM22 771 430 złZET21 787 185 złPR 13 536 600 złPR 33 381 190 złESKA Warszawa2 180 122 złESKA Wrocław2 014 560 złZŁOTE PRZEBOJE POGODA Warszawa1 678 556 złESKA Łódź1 445 202 złESKA Poznań1 272 896 złZŁOTE PRZEBOJE KAROLINA Katowice943 084 zł












