PKN Orlen poinformował, że hologramy Ledholo będą prezentować popularne produkty gastronomiczne z oferty Stop Cafe. Na wybranych stacjach przedstawi je hologram Roberta Kubicy
Robert Kubica w kampaniach Orlenu pojawia się od 2019 roku, m.in. bierze udział w kolejnych odsłonach kampanii wizerunkowej #DobryKierowca.

Pomysł wyłoniony został w programie Orlen Skylight accelerator.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/orlen-robert-kubica-dobrykierowca-dbajmy-o-nasz-swiat-z-dziecieca-energia,7169754830538369a ##
Orlen Skylight accelerator jest skierowany do młodych spółek technologicznych z całego świata, będących w posiadaniu gotowych produktów i usług wdrażających innowację m.in. w obszarze produkcji petrochemicznej, energetyki odnawialnej, procesów wewnętrznych czy obsługi klienta. Program działa już ponad rok. W tym czasie zrealizowano pięć rund naboru, w ramach których wpłynęło ponad 350 zgłoszeń od startupów z Polski i zagranicy. Spółki miały możliwość odpowiedzenia na prawie 100 wyzwań technologicznych w takich obszarach jak sprzedaż detaliczna, logistyka, sprzedaż petrochemiczna czy energetyka. W wyniku oceny nadesłanych zgłoszeń, firma zdecydowała się na realizację 16 wdrożeń pilotażowych, w tym etykiety cenowe zasilane ogniwami perowskitowymi.

Kolejna runda zgłoszeń do programu rozpocznie się w listopadzie.











