Robert Lewandowski jest ambasadorem marki Huawei od jesieni 2015 r. Ostatnio piłkarz wystąpił w pierwszej reklamie przygotowanej całkowicie zdalnie, w której promuje nowy smartfon P40 Pro.
Lewandowski ambasadorem na Europę
Teraz poinformowano, że Huawei rozszerzył kontrakt z Robertem Lewandowskim jako ambasadorem marki na całą Europę. Wszystkie materiały z wizerunkiem sportowca wyprodukowane przez polski oddział Huawei będą mogły być wykorzystane na potrzeby kampanii reklamowych przez inne rynki.
Na pytanie o szczegóły nowej umowy polski oddział Huawei poinformował Wirtualnemedia.pl że kontrakt został rozszerzony jedynie terytorialnie i nie jest równoznaczny z automatycznym przedłużeniem umowy. Warunki finansowe pozostają tajemnicą obu stron.
- Wiele razy mówiłem, że „make it possible” w wykonaniu Huawei jest bliskie mojemu sercu - przyznaje Lewandowski. - Determinacja w dążeniu do celu, sumienność i niezłomność w obliczu przeciwności - to są cechy bliskie sercu sportowca. Cieszę się, że razem z Huawei możemy działać jeszcze silniej i jeszcze szerzej, będąc ambasadorem marki w tak wielu krajach.

- Polacy kochają Roberta Lewandowskiego, jest on niekwestionowaną gwiazdą, a jego piłkarska sława sięga znacznie dalej niż granice naszego kraju - zaznacza z kolei Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digital w Huawei CBG Polska. - Rozszerzenie kontraktu na całą Europę świadczy o sile obu marek. Mam na myśli zarówno markę osobistą Roberta, który jest pożądanym ambasadorem z perspektywy wielu innych rynków, jak i siłę marki Huawei, z którą Robert coraz intensywniej współpracuje.
Kampania 360 stopni wypromuje AppGallery
Huawei zapowiedział także, że startuje z kampanią marketingową 360 stopni promującą autorski sklep z aplikacjami, Huawei AppGallery, a także najnowsze urządzenia firmy.
Bohaterami kampanii będą nowe smartfony oparte na ekosystemie marki, Huawei Mobile Services, a obok nich – oferty specjalne dla użytkowników aplikacji pobranych z Huawei AppGallery, dedykowane smartfonom z HMS. Kampania obejmie promocję w telewizji i w radiu, a także działania digital i PR.

Kampania telewizyjna wystartuje 15 maja br. Emitowane będą spoty w wersjach 30-sekundowej i 15-sekundowej, w których pojawi się Robert Lewandowski, ambasador Huawei.
Spot będzie promował Huawei AppGallery nawiązując do hasła „Odkrywaj w AppGallery” widocznego w logotypie sklepu i ma podkreślać jego najważniejsze atuty. Również 15 maja ruszy kampania radiowa, w której emitowane będą 4 spoty. Działania digitalowe i PR-owe rozpoczną się wcześniej, bo 7 maja.











