Aktywności marketingowe związane z 65-leciem Totalizatora Sportowego (firma została założona 17 grudnia 1955 roku) są zaplanowane na najbliższe miesiące.
Robert Lewandowski wystąpi w kampanii wizerunkowej Totalizatora Sportowego, która ruszy na początku przyszłego roku. Nie będzie natomiast promował poszczególnych gier oferowanych przez firmę.

- Spełnianie pozornie nieosiągalnych i wielkich marzeń oraz zdobywanie najbardziej prestiżowych nagród w historii światowej piłki nożnej - to wszystko składa się na wielkie chwile Roberta Lewandowskiego, którego z dumą witam jako ambasadora jubileuszu 65-lecia Totalizatora Sportowego. Jest on najlepszym przykładem na to, że dzięki talentowi, ciężkiej pracy, systematyczności i wierze we własne możliwości, można osiągnąć upragnione cele. To prawdziwa kumulacja mistrzowskich cech - skomentował Olgierd Cieślik, prezes Totalizatora Sportowego.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/totalizator-sportowy-bedzie-inwestowal-w-startupy-gamingowe-firmy-moga-dostac-na-start-od-1-do-8-mln-zlotych-fundusz-ts-jak-uzyskac-finansowanie,7170423548249729a ##
W połowie października Totalizator Sportowy ogłosił przetarg dotyczący obsługi w zakresie marketing internetowego, a miesiąc później przetarg, w którym chce wybrać kilka agencji reklamowych.

Obecnie firma prowadzi kampanię reklamującą Świąteczną Loterię Lotto. W połowie br. przedłużyła kontrakt marketingowy z narciarzem wysokogórskim Andrzejem Bargielem.
Robert Lewandowski promuje także własne produkty
Lewandowski od prawie dekady regularnie występuje w reklamach. Jest międzynarodowym ambasadorem marketingowym Huawei, napojów Oshee i niektórych marek Procter&Gamble (w sierpniu br. po dłuższej przerwie pojawił się w reklamach Gillette), ponadto od sierpnia br. reklamuje T-Mobile Polska (obecnie występuje w bożonarodzeniowej kampanii telekomu).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/movie-games-i-robert-lewandowski-gry-wideo-pilka-nozna,7170415785203329a ##
Na rynku pojawiło się też kilka produktów w pełni opartych na wizerunku Roberta Lewandowskiego. W sierpniu ub.r. do sprzedaży trafił napój funkcjonalny dla sportowców RL9pro produkowany przez Oshee Polska, a na początku br. - kawa RL9.











