Totalizator wybiera w przetargu agencje interaktywne

Totalizator Sportowy wybiera w przetargu agencje, które zajmą się dla niego świadczeniem usług z zakresu marketingu internetowego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wybierze maksymalnie 5 firm do współpracy, a będzie z nimi pracować przez rok w oparciu o umowy ramowe.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Totalizator wybiera w przetargu agencje interaktywne

Wybrane w przetargu agencje będą odpowiedzialne m.in. za usługi związane z opracowaniem i egzekucją strategii komunikacji, usługi związane z produkcją materiałów promujących marki Totalizatora Sportowego (m.in. Lotto), niestandardowe działania internetowe, w tym chatboty i aplikacje mobilne oraz planowanie i zakup mediów internetowych (w tym performance marketing).

Spółka planuje wybór maksymalnie 5 agencji, z którymi zawrze tzw. umowy ramowe. Oznacza to, że będą one realizować usługi na podstawie poszczególnych zleceń Totalizatora. Firma zastrzega jednak już na etapie przetargu, że może we wskazanym okresie nie zlecać żadnych usług, a agencjom nie będą z tego tytułu przysługiwać żadne roszczenia.

O wyborze zwycięskich firm zdecydują w 40 proc. cena za realizowane usługi, a w 60 proc. - zaproponowana koncepcja kreatywna.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa