Robert Lewandowski w reklamie zdrapek Totalizatora Sportowego

Jesienią Totalizator Sportowy, właściciel sieci sprzedaży Lotto, w nowej kampanii reklamowej pomuje Zdrapki, angażując do spotu Roberta Lewandowskiego. Kampanię przygotowały dział marketingu TS, Leo Burnett, Get Hero, Promo Agency, Stor9, Starcom, Sigma Bis.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Robert Lewandowski w reklamie zdrapek Totalizatora Sportowego

Totalizator Sportowy zamierza zainteresować zdrapkami głównie generację Z. W kampanii „Moda na Zdrapki” sięga po influencerów i formaty internetowe.  

Kampania potrwa przez cały październik i będzie prowadzona dwutorowo. Pierwsza płaszczyzna - „Moda na Zdrapki” - skierowana jest głównie do grupy młodych odbiorców (18-29 lat). Głównym założeniem kampanii jest nawiązanie do popularnej ostatnio mody na retro. Kampania będzie prowadzona przede wszystkim w internecie, w social mediach i na kanałach influencerów. Druga płaszczyzna - „Drap i wygrywaj!”, która obejmuje szerokie grono odbiorców (18-64 lata), będzie widoczna w TV.

W spocie telewizyjnym wystąpił ambasador Totalizatora Sportowego, Robert Lewandowski.

„Moda na Zdrapki” wśród influencerów

Zdrapki przybliżą Zetkom twórcy internetowi. Kilkunastu zaproszonych do współpracy influencerów przygotowało content wideo (reels), w którym prezentuje stylizacje modowe inspirowane Zdrapkami.

Dodatkowo prowadzony jest konkurs w social mediach (Facebook i Instagram). Na potrzeby kampanii działa landing page modanazdrapki.pl, który służy do komunikacji debiutujących w październiku zdrapek oraz jest stroną konkursową.

Ponadto część kampanii kierowana do młodszej grupy odbiorców wspierana jest emisją spotów 30-sekundowe i 15-sekundowe w wybranych stacjach radiowych. Spoty emitowane będą w trzech pakietach zrzeszających  stacje radiowe. Emisja w dużej mierze odbywa się na mobilnych serwisach.

Druga płaszczyzna kampanii adresuje działania do szerokiej grupy docelowej: obecnych i potencjalnych użytkowników Zdrapek Lotto w wieku 18-64 lata. Szerokozasięgowa kampania prowadzona jest z wykorzystaniem telewizji i nośników OOH. Spoty 30-sekundowe i 15-sekundowe emitowane są w stacjach ogólnopolskich i tematycznych (TVP i Polsat). Kampania OOH będzie prowadzona od 15 do 31 października.

Kampanię przygotowały:  Leo Burnett - kreacja, Agencja Get Hero - współpraca z influencerami, Promo Agency - kampania internetowa, Stor9 - formaty z Robertem Lewandowskim.  Za zakup mediów odpowiadają Starcom i Sigma Bis, a za całość ze strony Totalizatora Sportowego - departament marketingu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa