Totalizator Sportowy zamierza zainteresować zdrapkami głównie generację Z. W kampanii „Moda na Zdrapki” sięga po influencerów i formaty internetowe.
Kampania potrwa przez cały październik i będzie prowadzona dwutorowo. Pierwsza płaszczyzna - „Moda na Zdrapki” - skierowana jest głównie do grupy młodych odbiorców (18-29 lat). Głównym założeniem kampanii jest nawiązanie do popularnej ostatnio mody na retro. Kampania będzie prowadzona przede wszystkim w internecie, w social mediach i na kanałach influencerów. Druga płaszczyzna - „Drap i wygrywaj!”, która obejmuje szerokie grono odbiorców (18-64 lata), będzie widoczna w TV.
W spocie telewizyjnym wystąpił ambasador Totalizatora Sportowego, Robert Lewandowski.
„Moda na Zdrapki” wśród influencerów
Zdrapki przybliżą Zetkom twórcy internetowi. Kilkunastu zaproszonych do współpracy influencerów przygotowało content wideo (reels), w którym prezentuje stylizacje modowe inspirowane Zdrapkami.

Dodatkowo prowadzony jest konkurs w social mediach (Facebook i Instagram). Na potrzeby kampanii działa landing page modanazdrapki.pl, który służy do komunikacji debiutujących w październiku zdrapek oraz jest stroną konkursową.
Ponadto część kampanii kierowana do młodszej grupy odbiorców wspierana jest emisją spotów 30-sekundowe i 15-sekundowe w wybranych stacjach radiowych. Spoty emitowane będą w trzech pakietach zrzeszających stacje radiowe. Emisja w dużej mierze odbywa się na mobilnych serwisach.
Druga płaszczyzna kampanii adresuje działania do szerokiej grupy docelowej: obecnych i potencjalnych użytkowników Zdrapek Lotto w wieku 18-64 lata. Szerokozasięgowa kampania prowadzona jest z wykorzystaniem telewizji i nośników OOH. Spoty 30-sekundowe i 15-sekundowe emitowane są w stacjach ogólnopolskich i tematycznych (TVP i Polsat). Kampania OOH będzie prowadzona od 15 do 31 października.

Kampanię przygotowały: Leo Burnett - kreacja, Agencja Get Hero - współpraca z influencerami, Promo Agency - kampania internetowa, Stor9 - formaty z Robertem Lewandowskim. Za zakup mediów odpowiadają Starcom i Sigma Bis, a za całość ze strony Totalizatora Sportowego - departament marketingu.











