Robert Makłowicz w kampanii OLX przestrzega przed oszustwami w internecie (wideo)

Platforma OLX zaczęła kolejną kampanię edukacyjną, w której występuje krytyk kulinarny Robert Makłowicz. Akcję przygotowano wspólnie z firmami marketingowymi Havas Warsaw i Lucky Luciano.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Robert Makłowicz w kampanii OLX przestrzega przed oszustwami w internecie (wideo)
Robert Makłowicz w spocie OLX

W spotach z kampanii Robert Makłowicz opowiada historie czterech bohaterów o nietuzinkowych pasjach związanych nie tylko z jedzeniem. Każda z nich doświadczyła w Internecie próby różnego rodzaju oszustwa (socjologiczne manipulacje, wyłudzenie przedpłaty, phishing, kradzież tożsamości), ale dzięki czujności ostatecznie nie dała się nabrać.

- W kampaniach poświęconych bezpieczeństwu w sieci nasza marka zawsze mówi, że trafić na nieuczciwe osoby w Internecie może każdy. My chcemy, by każdy wiedział też, jak się przed nimi bronić. Dlatego przedstawiamy tę pyszną kampanię. Tym razem merytoryczną wiedzę jako danie główne serwuje sam maestro Robert Makłowicz - komentuje Marcin Sienkowskiszef marketingu w OLX.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/olx-oplata-serwisowa-ile-wynosi-przesylki-platnosci,7170104582604417a ##

- Wiemy, że temat oszustw internetowych bywa ciężkostrawny, ale nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie postawili na lekką formę, a jednocześnie treściwą recepturę – dodaje.

 

Kampania jest realizowana w internecine. Za jej koncept kreatywny i realizację odpowiada agencja Havas Warsaw, a za realizację spotu - dom produkcyjny Lucky Luciano.

W poprzedniej kampanii OLX, promującej kategorię Praca, wystąpił aktor Tomasz Oświeciński.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?