Średnia oglądalność odcinków 15. edycji „Rodzinki.pl”, pokazanych w okresie od 8 do 22 września br., wyniosła 805 tys. widzów, co przełożyło się na 7,73 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 8,43 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,60 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Aktualnie serial oglądać można w niedziele o godz. 16.25.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/echo-serca-drugi-sezon-serialu-w-tvp2-zyskuje-widzow,7170840562182273a ##
Najwięcej widzów zgromadził trzeci odcinek produkcji, który zainteresował 1,02 mln osób.

W porównaniu do jesieni ub.r. widownia serialu spadła o 220 tys. osób. Trzynastą edycję „Rodzinki.pl” po trzech odcinkach (pokazanych w okresie od 14 do 28 września ub.r.) śledziło średnio 1,03 mln osób przy udziałach na poziomie 7,65 proc. w 4+, 8,97 proc. w 16-49 oraz 8,55 proc. w 16-49. Wówczas produkcja emitowana była w zupełnie innym paśmie - w piątki o godz. 21.45. Telewizja Polska wraz z początkiem najnowszego sezonu „Rodzinki.pl” podjęła decyzję o zmianie pasma serialu na niedzielne popołudnia, ponieważ w piątkowe wieczory stacja postanowiła umieścić reaktywowany teleturniej „Czar par”. ##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/na-dobre-i-na-zle-sezon-21-ogladalnosc-opinie-fabula,7170840020010625a ##
Dwójka w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. W tym paśmie liderem jest TVP1, co daje jej 13,04 proc. udziału. Drugi jest Polsat (10,39 proc.), a czwarty - TVN (4,75 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.











