„Rodzinka.pl” straciła 310 tys. widzów. TVP2 stacją trzeciego wyboru

Trzynasty sezon „Rodzinki.pl” ogląda średnio 1,03 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. oglądalność serialu spadła o 310 tys. osób. TVP2 w paśmie jego emisji zajmuje trzecie miejsce w rynku.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Rodzinka.pl” straciła 310 tys. widzów. TVP2 stacją trzeciego wyboru
fot. tvp

Średnia oglądalność odcinków 13. edycji „Rodzinki.pl”, pokazanych w okresie od 14 do 28 września br., wyniosła 1,03 mln widzów, co przełożyło się na 7,65 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 8,97 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,55 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można w piątki o godz. 21.45.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/na-dobre-i-na-zle-tvp2-ogladalnosc-nowy-sezon-hitowy-serial,7171227008698497a ##

Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek produkcji, który zainteresował 1,05 mln osób.

grafika

Dwójka w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. W tym paśmie liderem jest TVP1, nadająca wówczas „Big Music Quiz” i transmisje sportowe, co daje jej 15,39 proc. udziału. Drugi jest TVN (pasmo filmowe; 7,85 proc.), a czwarty - Polsat („Lepiej późno niż wcale”; 7,13 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/m-jak-milosc-zyskalo-widzow-tvp2-liderem-rynku,7171227551008385a ##

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą