Średnia oglądalność odcinków 13. edycji serialu „Rodzinka.pl”, pokazanych w okresie od 14 września do 7 grudnia br., wyniosła 1,13 mln widzów, co przełożyło się na 8,50 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 10,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,40 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można było w piątki o godz. 21.45.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek produkcji wyemitowany 16 listopada, który zainteresował 1,35 mln osób.

W porównaniu do jesieni ub.r. widownia serialu spadła o 260 tys. osób. Jedenastą edycję „Rodzinki.pl” śledziło średnio 1,39 mln osób przy udziałach na poziomie 10,25 proc. w 4+, 12,48 proc. w 16-49 oraz 11,77 proc. w 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-voice-of-poland-9-tvp2-1-9-mln-widzow-tvp2-wiceliderem,7171191793055873a ##
Dwójka w czasie emisji serialu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. W tym paśmie liderem był TVN, nadający wówczas filmy fabularne, co dało mu 10,50 proc. udziału. Druga była TVP1 (gł. „Big Music Quiz”; 9,39 proc.), a czwarty - Polsat („Lepiej późno niż wcale” i „The story of my life”; 7,17 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka była wiceliderem.

Wpływy reklamowe z „Rodzinki.pl 13” wyniosły 10,35 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dziewczyny-ze-lwowa-tvp1-3-sezon-ogladalnosc-nowe-pasmo,7171191092434561a ##











