Rodzinka przebiera w telefonach w kampanii Publicis

Rozpoczęła się przygotowana przez agencję Publicis kampania promującą wyjątkową ofertę Orange. Osoby, które zdecydują się na Smart Plan Multi Max mogą w ramach dwuletniej umowy już po roku wybrać nowy telefon. Do skorzystania z nowego abonamentu zachęcają Boscy. Reklamy będą emitowane w telewizji, radiu, radiowęzłach w centrach handlowych oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

“Orange jest w tej chwili jedynym operatorem, u którego nowy, markowy smartfon można otrzymać w trakcie umowy już po 12 miesiącach. Natalia skorzystała już z tej oferty, dzięki czemu łatwiej jest jej znaleźć telefon w torebce. Jej zaradność powoduje, że także mąż dowiaduje się o nowej usłudze Orange. Liczymy na to, że kolejna zabawna historia Boskich zachęci szerokie rzesze widzów do zainteresowania się unikatową ofertą.” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director z agencji Publicis.

Przygotowany przez Publicis spot telewizyjny ukaże się w kanałach należących m.in. do stacji: TVN, TVP i Polsat. W przypadku radia reklamy będą emitowana na falach RMF na Maxxa, Zet Barometr i Drapacza Chmur.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Katarzyna Majewska (TV and Radio Producer), Katarzyna Szadokierska (Art Director), Jakub Zarzycki (Junior Copywriter), Monika Zaręba (Account Director), Magda Samek (Account Supervisor) oraz Konrad Piasecki (Strategia). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Olga Sierpień (Senior Brand Manager). Reżyserię spotu powierzono Xaweremu Żuławskiemu. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Lemon, a postprodukcją Platige Image. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.

Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 3 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i Złotem w kategorii „Long Term Marketing Excellence” w 2013 r.

Spot telewizyjny można obejrzeć pod adresem:

• https://www.youtube.com/watch?v=siqspRhxAq0

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online