Rogalska, Budnik i Chirowski w kampanii Radia Złote Przeboje

W telewizji i internecie rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Radia Złote Przeboje. W akcji prowadzonej pod hasłem „Muzyka, którą kochasz!” występują prezenterzy tej stacji, m.in. Marzena Rogalska, Jarek Budnik i Agnieszka Kasprzyk..

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie wizerunkowa kampania Radia Złote Przeboje reklamuje jego nowe hasło antenowe „Muzyka, którą kochasz!”. Kreacja poszczególnych wariantów przekazu wykorzystuje wizerunek prezenterów tej stacji, m.in. Marzeny Rogalskiej, Jarka Budnika oraz Agnieszki Kasprzyk i Rafała Chibowskiego. W spocie telewizyjnym – opartym na żartobliwym, lipdubowym wykonaniu fragmentu piosenki „Supreme” Robbiego Williama – poszczególnym prowadzącym towarzyszą informacje o emisji ich programów.

grafika

Akcja oprócz telewizji (15-sekundowa reklama m.in. w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, MTV, VH1 i stacjach z pakietu At Media) obejmuje internet (Tuba.fm, Gazeta.pl i serwis Radia Złote Przeboje), natomiast w połowie maja rozpocznie się na outdoorze (nośniki AMS w największych miastach, m.in. w Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu, Trójmieście i aglomeracji śląskiej).

Spot telewizyjny na potrzeby kampanii przygotował dom produkcyjny Blast Factor, a zakupem mediów zajęły się dom mediowy Starlink i dział promocji Radia Złote Przeboje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii