Trzy lata temu Jura, za której produkty trzeba zapłacić ponad1.000 dolarów, zainwestowała prawie cały swój budżet marketingowy wumowę z najlepszym tenisistą świata - informuje serwisSportsBusiness Journal.
Okazało się, że było to bardzo dobre posunięcie. W ubiegłym rokudochody firmy zwiększyły się o 18 procent, do poziomu 343 milionówdolarów.
W ramach nowej umowy, wizerunek Federera zostanie uwidocznionyna wszystkich opakowaniach produktów firmy Jura.
"To mała firma z małej wioski w Szwajcarii. Trzy lata temupodjęli oni razem z Rogerem ryzyko. To pokazuje, że Federerangażuje się nie tylko w umowy z wielkimi firmami" - stwierdziłTony Godsick, agent tenisisty w specjalizującej się w marketingusportowym firmie IMG.
Poza współpracą z Jura Federer ma również zawarte długoterminoweumowy z takimi firmami jak Nike, Wilson i Rolex. Swojego wsparciaudziela też markom Gillette, Emmi, Mercedes-Benz, Nationale Suisseoraz Swiss International Air Lines.

źródło: SportsBusiness Journal











