Roger Federer odnawia umowę reklamową z Jura

Roger Federer przedłużył na kolejne siedem lat umowę reklamową zeszwajcarskim producentem markowych ekspresów do kawy Jura.

km
km
Udostępnij artykuł:

Trzy lata temu Jura, za której produkty trzeba zapłacić ponad1.000 dolarów, zainwestowała prawie cały swój budżet marketingowy wumowę z najlepszym tenisistą świata - informuje serwisSportsBusiness Journal.

Okazało się, że było to bardzo dobre posunięcie. W ubiegłym rokudochody firmy zwiększyły się o 18 procent, do poziomu 343 milionówdolarów.

W ramach nowej umowy, wizerunek Federera zostanie uwidocznionyna wszystkich opakowaniach produktów firmy Jura.

"To mała firma z małej wioski w Szwajcarii. Trzy lata temupodjęli oni razem z Rogerem ryzyko. To pokazuje, że Federerangażuje się nie tylko w umowy z wielkimi firmami" - stwierdziłTony Godsick, agent tenisisty w specjalizującej się w marketingusportowym firmie IMG.

Poza współpracą z Jura Federer ma również zawarte długoterminoweumowy z takimi firmami jak Nike, Wilson i Rolex. Swojego wsparciaudziela też markom Gillette, Emmi, Mercedes-Benz, Nationale Suisseoraz Swiss International Air Lines.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów