Podłogi Chapel Parket to produkty z segmentu premium, powstają z europejskiego drewna dębowego (w tym posiadającego certyfikat FSC) i wyłącznie na zamówienie. Elementy tego typu należy traktować w kategorii inwestycji na całe życie. Marka jest obecna na polskim rynku od 17 lat; przez ten czas zdążyła zadomowić się w świadomości architektów i inwestorów. Dość powiedzieć, że Chapel Parket stał się w potocznej mowie synonimem stylizowanych podłóg.
Najpopularniejsze serie podłóg Które podłogi cieszyły się w 2017 roku największą popularnością? - Kolejny rok obserwujemy duże zainteresowanie elementami wykonanymi z drewna inżynieryjnego, czyli warstwowego, które w naszych kolekcjach oznacza się nazwą „In Between”. Popularne są nie tylko deski, ale także warstwowe klepki oraz kasetony. Inwestorzy wybierają materiał o grubości 15 oraz 20 mm, zarówno heblowane elementy Chapel Parket, jak i szlifowane podłogi Avance Floors - wylicza Sebastian Kos, ekspert marki Chapel Parket. Skąd takie zainteresowanie materiałem inżynieryjnym? - Drewno jest coraz częściej montowane na ogrzewaniu podłogowym, a materiał warstwowy jest dedykowany temu rozwiązaniu. Konstrukcja drewna inżynieryjnego ogranicza „pracę” drewna, materiał jest bardziej stabilny, co ma dla inwestorów równie duże znaczenie, zwłaszcza w przypadku obiektów komercyjnych - dodaje.

Bardzo popularne są także klepki; w porównaniu z poprzednim rokiem ich sprzedaż wzrosła niemal trzykrotnie. Niezmiennie, jedną z najchętniej wybieranych serii podłóg jest kolekcja Chapel Minster obejmująca elementy przypominające surowe drewno latami poddane działaniu żywiołów. - Chapel Minster to doskonały przykład na to, jak (dzięki odpowiednim metodom obróbki i dobrze dobranym substancjom) można zmienić oblicze dębu. Odcienie dostępne w tej kolekcji są naprawdę wyjątkowe, deski i klepki Chapel Minster od innych podłóg różnią się także fakturą - przypomina Paweł Bekas, ekspert marki Chapel Parket.
Nowości i wydarzenia branżowe W kwietniu ubiegłego roku do sprzedaży wprowadzono 15 nowych odcieni, z których większość jest utrzymana w ciemniejszych tonacjach. - Nowe propozycje zostały bardzo dobrze przyjęte. Dotychczasowa oferta była bogata, teraz wybór kolorów jest naprawdę imponujący, zwłaszcza, że w nowych barwach można zamawiać deski i klepki - informuje P. Bekas.

Podobnie jak w poprzednich latach, w 2017 roku eksperci marki Chapel Parket byli obecni na targach i wydarzeniach branżowych. Kolejny rok z rzędu podłogi były prezentowane na targach DOMOTEX, jednego z najważniejszych spotkań światowej branży podłogowej. Marka Chapel Parket była obecna także na poznańskiej BUDMIE, czy targach Warsaw Home 2017.
Zwieńczeniem roku 2017 było przyznanie Houtindustrie Schijndel (holenderskiej firmie przygotowującej surowiec, z którego powstają podłogi Chapel Parket) prestiżowej nagrody „Najlepszy dostawca drewna 2017”. Firma wygrała w plebiscycie internautów ogłoszonym przez jeden z holenderskich magazynów branżowych dedykowanych sektorowi drzewnemu.
Jaki będzie rok 2018?
Eksperci marki Chapel Parket bardzo ostrożnie wypowiadają się o prognozach na najbliższe miesiące. - Dla całej naszej branży poprzedni rok był bardzo nierówny. Wszyscy mają nadzieję, że sytuacja na rynku drewna się ustabilizuje. Kolejne ciekawe inwestycje z udziałem naszych podłóg są w fazie realizacji, liczymy, że to będzie dobry rok - podsumowuje S. Kos.

* * *
Chapel Parket – podłogi z własną historią www.chapelparket.pl www.facebook.com/ChapelParketPolska Instagram: chapel_parket_polska
Przy produkcji podłóg Chapel Parket stosowany jest olej Floor Service Hardwax Oil, który ma dużą odporność na ścieranie, działanie wody, wina, piwa, coli, kawy, herbaty, soków owocowych i mleka. Substancja jest zgodna z normą DIN 68861 1A. Odporność na działanie śliny i potu jest zgodna z normą DIN 53160. Olej jest ponadto zgodny z europejską normą EN71 dotyczącą zabawek z drewna.
* * *
KONTAKT: Chapel Parket Polska Sp. z o.o. www.chapelparket.pl
Kontakt dla mediów: Anna Koza specjalista ds. public relations anna.koza@adventure.media.pl Adventure Media s.c. Agencja Public Relations www.adventure.media.pl tel. 780 115 953 tel. 32 724 28 84 fax 32 417 01 70











