Roksana Kałużna liderką zespołu obsługi klienta w Nanovo

Roksana Kałużna objęła nowe stanowisko business and relation directora w spółce technologicznej Nanovo.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Do obowiązków Kałużnej należy zarządzanie działem obsługi klienta, doskonalenie procesów obsługi oraz rozwijanie relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami firmy.

Doświadczenie zdobywała poprzednio jako business director w agencji Oglivy. Pracowała też w innych sieciowych agencjach (DDB czy Guteneberg Networks). Była odpowiedzialna za obsługę takich marek jak Tchibo, British American Tobacco, Ford, OBI czy Reebok. Odpowiadała także za rozwój biznesu firm, w których pracowała.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"