'Rolling Stone' w mniejszym formacie

Kultowy magazyn 'Rolling Stone' zapowiedział, że zamierzagruntownie zmienić swój wygląd.

km
km
Udostępnij artykuł:

Najważniejsza zmiana będzie polegać na zmniejszeniu formatu dostandardowo stosowanego przez większość czasopism. Ma to zwiększyćwpływy z reklam i sprzedaż tytułu - informuje serwis BrandRepublic.

Tym samym wyznaczający kulturalne trendy amerykański dwutygodnikrezygnuje ze stosowanego od ponad 30 lat wyglądu, który wyróżniałgo od innych konkurencyjnych publikacji. Po raz pierwszy w nowymformacie magazyn ukaże się z datą 30 października, ale doamerykańskich kiosków trafi już 17 października.

Kolejna zmiana polega na tym, że strony czasopisma będąsklejane, a nie jak dotąd zszywane. Dzięki temu łatwiejsze ma byćumieszczanie w nim dodatków reklamowych.

Zmiana formatu umożliwi również zwiększenie pojemności pisma o16-20 stron redakcyjnych, a także publikowanie większej liczbyzajmujących całą stronę reklam.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii