Ronald Ng nowym global chief creative officerem w Isobar

Ronald Ng objął nowo utworzone stanowisko global chief creative officera w agencji Isobar, należącej do Dentsu Aegis Network.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Na stanowisku tym Ronald Ng będzie odpowiadał za współpracę z zespołami kreatywnymi w 85 biurach agencji Isobar na 45 rynkach na całym świecie.

Funkcję tę pełnić będzie pracując w biurze w Nowym Jorku. Ma raportować do Jean Lin, globalnego dyrektora generalnego agencji. Ma także przewodniczyć Radzie Doskonałości Kreatywnej Isobara.

Przed nominacją Ronald Ng był globalnym dyrektorem kreatywnym w Digitas od ponad 3 lat. Wcześniej pracował w BBDO / Proximity w rolach CCO i EVP / ECD w swoich biurach w Malezji, Nowym Jorku i Singapurze.

- Jesteśmy w najbardziej interesującym momencie w historii marketingu, gdzie idee i technologia współdziałają ze sobą, aby na nowo zdefiniować, co naprawdę oznacza kreatywność i rzemiosło. Wieloletnie doświadczenie Ronalda w pracy nad kreatywnym skrzyżowaniem platform, danych i idei jest ideałem, aby wzmocnić naszą wizję napędzania opartej na doświadczeniu transformacji, opartej na kreatywności - mówi Jean Lin.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów