Roots odpowiada za obsługę PR piwa Królewskie, Specjal i Warka

Agencja Roots wygrała przetargi Grupy Żywiec na obsługę w zakresie public relations trzech marek z portfolio producenta: Królewskie, Specjal i Warka.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Roots już rozpoczęła działania dla piw Królewskie i Królewskie Niefiltrowane, natomiast od początku marca pracuje również dla marek Specjal i Warka. Odpowiada za działania media relations, realizację akcji specjalnych, a także współpracę z influencerami.

Każda z marek obsługiwana jest przez innego opiekuna prowadzącego, a nadzór nad wszystkimi działaniami dla Grupy Żywiec sprawuje Anna Godzisz, partner zarządzająca agencji.

Firmy nie podają szczegółów przetargu, nie ujawniają też, na jak długo zawarły umowę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"