Rośnie sprzedaż na chińskim rynku e-commerce

Coraz więcej chińskich firm i konsumentów robi zakupy w internecie.

km
km
Udostępnij artykuł:

W pierwszej połowie bieżącego roku wartość chińskiego rynku e-commerce wzrosła wobec analogicznego okresu roku ubiegłego o 60 proc., do 2,25 biliona juanów (331 miliardów dolarów) - wynika z raportu China e-Business Research Center.

Dla porównania, w całym 2009 roku transakcje B2B, B2C i C2C w Państwie Środka osiągnęły wartość 3,6 biliona juanów (530 mld USD).

China e-Business Research Center przewiduje, że w kilku najbliższych latach omawiany rynek będzie rozwijał się rocznie średnio o ponad 35 proc.

Na koniec czerwca w Chinach było 20,7 tys. serwisów e-commerce, a do końca tego roku liczba ta ma wzrosnąć do 23 tys.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"