Rośnie widownia programu "Wykrywacz kłamstw" w TVP Info

Program "Wykrywacz kłamstw" ogląda w TVP Info średnio 281 tys. widzów, a najpopularniejsze wydanie zgromadziło przed ekranami 100 tys. osób więcej — wynika z danych Nielsena. Widownia programu zwiększa się z każdym miesiącem.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Rośnie widownia programu "Wykrywacz kłamstw" w TVP Info
Magdalena Pernet, "Wykrywacz kłamstw" TVP Info

"Wykrywacz kłamstw" to jedna z jesiennych nowości TVP Info. Program jest emitowany od poniedziałku do piątku o godz. 17:40, począwszy od września.

W okresie między 2 września a 10 grudnia program przyciągał do TVP Info średnio 281 tys. widzów, co przełożyło się na 3,16 proc. udziałów wśród wszystkich widzów i 1,64 proc. w grupie komercyjnej 16–59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Spośród dotychczasowych wydań programu najwyższą oglądalność miało wydanie z 25 listopada, które zobaczyło średnio 382 tys. osób. Najmniej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek z 17 września, który obejrzało 143 tys. odbiorców.

Patrząc na widownię "Wykrywacza kłamstw" w poszczególnych miesiącach, widać stały przyrost odbiorców. We wrześniu program oglądało średnio 219 tys. widzów, w październiku było ich 284 tys., a w listopadzie średnio 309 tys. osób oglądało "Wykrywacz kłamstw" w TVP Info.

O programie "Wykrywacz kłamstw"

"Wykrywacz kłamstw" to program publicystyczny, który ma na celu prostowanie nieprawdziwych informacji mających negatywny wpływ na społeczeństwo. W dobie rosnącej fali fake newsów program staje się ważnym narzędziem walki z dezinformacją, chroniąc widzów przed manipulacją i wprowadzaniem w błąd — czytamy w opisie audycji.

Gospodarzami "Wykrywacza kłamstw" są dziennikarze Telewizyjnej Agencji Informacyjnej: Magdalena Pernet, Mateusz Dolatowski i Witold Tabaka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVP ogłosiła zasady sprzedaży na 2026 rok. Będzie premiować reklamodawców z większymi wydatkami na online

TVP ogłosiła zasady sprzedaży na 2026 rok. Będzie premiować reklamodawców z większymi wydatkami na online

TVN Media wprowadza zmiany dla reklamodawców na 2026 rok. Oto szczegóły

TVN Media wprowadza zmiany dla reklamodawców na 2026 rok. Oto szczegóły

Bronią TVP po skargach na produkcję o Żydach w Polsce. Spór w radzie programowej

Bronią TVP po skargach na produkcję o Żydach w Polsce. Spór w radzie programowej

Interia zamyka serwis dla fotografów i modelek

Interia zamyka serwis dla fotografów i modelek

"Top gary" z Katarzyną Bosacką w lutym w TVP2

"Top gary" z Katarzyną Bosacką w lutym w TVP2

Tygodnik "Nie" w końcu z aplikacją i subskrypcjami

Tygodnik "Nie" w końcu z aplikacją i subskrypcjami