O swojej decyzji rezygnacji z fotela wiceprezesa Twittera Ross Hoffman poinformował w tweetcie dodając, że nie ma na razie sprecyzowanych dalszych planów zawodowych.
Przez ostatni rok Hoffman pełnił funkcję wiceprezesa odpowiedzialnego za dostarczanie do serwisu treści pochodzących od zewnętrznych partnerów, w tym mediów.

Hoffman kierował oddzielnym zespołem, który został w dużej skali dotknięty zwolnieniami przeprowadzonymi w serwisie jesienią ub.r. Rola pozostałych pracowników zespołu została także zmieniona – doszły im obowiązki związane ze sprzedażą reklam.
Hoffman nie powiedział o tym wprost, ale o jego rezygnacji mógł przesądzić fakt, że po ostatniej zapowiedzi rozszerzenia obecności mediów na Twitterze obsługę najważniejszych kontraktów powierzono bezpośrednio dyrektorowi operacyjnemu Anthony’emu Noto, a nie zespołowi kierowanemu przez Hoffmana.
Hoffman nie jest jedynym menedżerem wysokiego szczebla, który ostatnio postanowił opuścić Twittera. Kilka dni wcześniej podobną decyzję podjął Ameet Ranadive, wiceprezes ds. rozwoju produktu.
W I kwartale br. Twitter zanotował 548 mln dol. przychodów i stratę na poziomie 62 mln. Liczba użytkowników Twittera wzrosła do 328 mln.











