Roszady w naTemat.pl: odchodzą Gierszewski i Luty, dołączają dziennikarki i managerowie, będzie nowy serwis tematyczny

Z redakcji naTemat.pl odchodzą dziennikarze Mariusz Gierszewski i Paweł Luty, natomiast dołączają Małgorzata Gołota, Justyna Bakalarska, Anna Wiśniewska, Urszula Schwarzenberg-Czerny i Katarzyna Kasprzyk. Portal zatrudnia też kolejne osoby do zespołu sprzedaży i redaktora naczelnego nowego serwisu tematycznego, który zostanie uruchomiony na początku przyszłego roku.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Roszady w naTemat.pl: odchodzą Gierszewski i Luty, dołączają dziennikarki i managerowie, będzie nowy serwis tematyczny

Mariusz Gierszewski i Paweł Luty pracowali w naTemat.pl od lipca br. Gierszewski wcześniej przez 12 lat był reporterem i dziennikarzem śledczym Radia ZET, a w latach 2013-2014 - rzecznikiem prasowym Stadionu Narodowego w Warszawie (więcej na ten temat). Od listopada będzie dziennikarzem „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes), gdzie dołączy do działu społeczno-politycznego „Dziennik”. Z kolei Luty przechodzi Spidersweb.pl. Przed naTemat.pl pracował m.in. w „Forbesie” i „Briefie”.

Z początkiem listopada do redakcji NaTemat.pl dołączą Małgorzata Gołota, Justyna Bakalarska, Anna Wiśniewska i Urszula Schwarzenberg-Czerny. Gołota przez ostatnie 3,5 roku pracowała w Eurozecie jako redaktorka serwisów internetowych Radia Plus i Radia ZET Gold, a wcześniej była prowadzącą i wydawcą programów porannych w Radiu Plus oraz dziennikarką toruńskiej „Gazety Wyborczej” i „Polski The Times”.

Justyna Bakalarska poprzednio od lipca ub.r. pracowała jako dziennikarka w „Polska The Times” i koordynatorka zespołu redakcyjnego miesięcznika „Nasza Historia”, wprowadzonego do sprzedaży w listopadzie ub.r. (więcej na ten temat). Wcześniej była m.in. marketing manager w agencji Level Up oraz instruktor w Impact Polska.

Anna Wiśniewska przez ostatnie trzy lata pełniła funkcję najpierw dziennikarki, a potem product managera w Interii. Przedtem, w latach 2010-2011, była redaktorką i tłumaczką w NextWeb Media (wydawcy serwisów tematycznych m.in. o zdrowiu i urodzie, motoryzacji i nowych technologiach, który w latach 2012-2013 był udziałowcem naTemat.pl, odpowiadając za obsługę techniczną portalu). Wcześniej Wiśniewska jako freelancerka zajmowała się tłumaczeniami i copywritingiem.

Urszula Schwarzenberg-Czerny przez ostatnich kilka lat pracowała jako wydawca serwisów internetowym w Polskim Radiu. Wcześniej była dziennikarką m.in. w Tok FM.

W ostatnich tygodniach do redakcji naTemat.pl dołączyła już Katarzyna Kasprzyk, która wcześniej pracowała w „Trendach Kultury” i była redaktor naczelną serwisu Sztuka.pl.

- W styczniu do zespołu sprzedaży naTemat dołączą dwie bardzo doświadczone senior account managerki. Obie złożyły już wypowiedzenia w swoich firmach, ale nie mogę jeszcze ujawnić ich nazwisk. W grudniu będziemy mogli ogłosić nazwisko osoby, która zostanie redaktorem naczelnym naszego nowego serwisu oraz nazwisko osoby, która zostanie moim zastępcą i szefem butiku reklamy natywnej, a odchodzi z jednego z najważniejszych stanowisk w jednej z największych warszawskich agencji reklamowych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Machała, szef naTemat.pl.

Przypomnijmy, że poprzednio butkiem reklamy natywnej naTemat.pl kierowała Katarzna Szpor, która odeszła z końcem września do własnej firmy doradczej (przeczytaj o tym więcej).

Machała nie ujawnia na razie, jakiej dziedziny będzie dotyczyć ani jak będzie się nazywać nowy serwis tematyczny związany z naTemat.pl. Wiadomo, że zostanie uruchomiony na początku stycznia.

Przypomnijmy, że w ostatnich miesiącach wydawca portalu uruchomił dwa takie serwisy przekształcone z blogów: wspólnie z Anną Muchą - Mamadu.pl (więcej na ten temat) i razem z Rafałem Madajczakiem - ASZdziennik.pl (więcej o tym).

- W sensie liczbowym: rok do roku nieco powiększył się newsroom naTemat, bardzo znacząco powiększył się butik reklamy natywnej, planujemy obecnie znaczące powiększenie zespołu sprzedaży. Wszystko odbywa się w ślad za rosnącymi przychodami - w 2014 roku już do końca września znacząco większymi niż w całym 2013 roku - oraz dynamicznie rosnącym ruchem - podkreśla Tomasz Machała.

Przypomnijmy, że w ub.r. wpływy naTemat.pl wyniosły ok. 2,5 mln zł (więcej na ten temat). W sierpniu br. portal odwiedziło 1,75 mln internautów (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online