Rozdano nagrody KTR: Platige Image z tytułem studia postprodukcyjnego roku oraz dwiema złotymi statuetkami

W tegorocznej edycji konkursu KTR Platige Image po raz czwarty z rzędu zwyciężyło w rankingu Studiów Postprodukcyjnych. Nagrodzone zostały także 3 spośród 4 nominowanych w tym roku projektów. Złoto w kategorii Visual Effects / FX otrzymał cinematic Call of Duty: Operation Monarch – Godzilla vs. Kong. Druga złota statuetka została przyznana w kategorii Color Correction za video „Malasana” do utworu Hani Rani & Dobrawy Czocher. Dwa wyróżnienia otrzymał trailer do gry Dying Light 2 Stay Human.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zdobyte w tym roku miecze dołączą do pozostałych kilkudziesięciu krajowych oraz międzynarodowych wyróżnień, jakie otrzymało Platige Image na najbardziej prestiżowych festiwalach filmowych, konkursach reklamowych, oraz gamingowych.

– Czwarte z rzędu zwycięstwo w konkursie KTR za studio postprodukcyjne jest dowodem na to, że po 25 latach istnienia nie zwalniamy tempa. W tym roku powołaliśmy naszą spółkę w USA – jej zadaniem jest pozyskiwanie nowych klientów w zakresie produkcji i postprodukcji reklamowej. Już niedługo otworzymy najnowocześniejsze w tej części świata studio motion capture. Dzięki niemu znacząco zwiększymy nasz potencjał produkcyjny – powiedział Karol Żbikowski Prezes Zarządu Platige Image.

Jury KTR wyróżniło złotą statuetką cinematic Call of Duty: Operation Monarch – Godzilla vs. Kong. W laudacji zwrócono uwagę na „światowy poziom, który stawia tę produkcję, na samym szczycie tego rodzaju projektów”. 

Call of Duty to seria gier, której nikomu nie trzeba przedstawiać. Platige Image współpracuje z twórcami bestsellerowej gry od 2020 r. Współpraca z największymi firmami branży gamingowej i filmowej Legendary Pictures / Warner Bros, Activision i Sledgehammer Games zawsze jest wyzwaniem, ale jednocześnie daje dużo przyjemności. Nagroda KTR, a także opinie środowiska graczy pokazują, że po raz kolejny stanęliśmy na wysokości zadania – mówi Piotr Prokop, Producent wykonawczy Platige Image.

– To było niesamowite doświadczenie pracować nad postaciami tak kultowych potworów, jak Godzilla i King Kong.  Efekt pracy całego zespołu jest naprawdę piorunujący – to  wyjątkowe połączenie zarówno dla graczy, jak i filmowych fanów  – dodaje Tomek Suwalski, reżyser nagrodzonego zwiastuna.

Film Godzilla vs Kong można obejrzeć tutaj  https://www.youtube.com/watch?v=V_vNYs_Be0k

Drugim projektem nagrodzonym złotym mieczem był teledysk „Malasana”, video wyróżniono za kolorkorekcję zrealizowaną przez Piotra Sasima z Platige Image.

Nagrodzony teledysk można zobaczyć tutaj https://www.youtube.com/watch?v=qoYv9H_UCvE

KTR to konkurs organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. KTR to przede wszystkim święto kreatywności i twórczej odwagi, w którym doceniana jest wyrazista komunikacja, niestandardowe i przełamujące konwencję idee oraz aktualność użytych narzędzi, mediów i tematów. Konkurs organizowany jest od roku 2004 roku. Typując zwycięzców jury wybiera najlepsze prace, doceniając odwagę, aktualność, kunszt i twórczą wyobraźnię w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology oraz Craft. Nominowane prace nagradzane są brązem, srebrem, złotem oraz nagrodą BEST OF CATEGORY.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji