„Rozmiar ma znaczenie” w kampanii Triumph

Pod hasłem „Rozmiar ma znaczenie” trwa internetowa kampania reklamowa bielizny Triumph. Akcję realizuje agencja Sales & More.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona obecnie w internecie kampania reklamowa Triumph zachęca kobiety do skorzystania z porady eksperta, który pomoże w znalezieniu odpowiedniego modelu i rozmiaru biustonosza. W ramach promocji na stronie rozmiarmaznaczenie.triumph.pl można pobrać SMS-owy kod, który upoważnia do 15-procentowej zniżki na zakupy bielizny w salonach Triumph.

grafika

Kampania obejmuje portale horyzontalne, serwisy społecznościowe i strony skierowane do kobiet. Akcję – zaplanowaną do końca listopada – realizuje interaktywna agencja mediowa Sales & More.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów