Różne smaki kawy po marihuanie w reklamie Moyee (wideo)

Smak kawy może kojarzyć się nie tylko z dobrze wypalonymi ziarnami kawowca. Wszystko zależy od tego, czego spróbuje się wcześniej – taki wniosek płynie z nowej reklamy kawy Moyee.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Twórcy reklamy na miejsce akcji ponad 2-minutowego spotu wybrali jeden ze słynnych amsterdamskich coffee shopów - specyficznych kawiarni, w których najczęściej zamawianym towarem jest fajka lub papieros zawierający marihuanę. Jednak Moyee, jeden z producentów kawy próbuje zmienić dotychczasowe skojarzenia z holenderskimi lokalami.

W spocie przed kamerą pojawiają się uczestnicy testu, których stan wskazuje na to, że przed rozpoczęciem kręcenia sceny spróbowali tradycyjnego asortymentu coffee shopu. Następnie dostają do skosztowania filiżankę kawy Moyee i mają podzielić się wrażeniami z degustacji. Skojarzenia uczestników testu są zaskakujące - jedni porównują smak kawy do czekolady, inni do konia, jeszcze inni do dużej ciemnoskórej kobiety. Moyee chce w ten sposób udowodnić, że kawa może mieć wiele barwnych aromatów, w zależności od okoliczności.

 

Za kreację spotu jest odpowiedzialna agencja 180 Amsterdam.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję